Ej ljudi!! Jese mi zivi, bolesni, gladni ili mozda upisani? XD haha..... Ja sam jucer isla u bolnice u posjet teti i uglavnom bilo mi je dosadno. I to jako dosadno. Na mobitelu prazna batreija a sestra mi nije htjela dat svoj. I tako je moja sestra dosla na ideju da se vozimo liftom gore dolje da ubijemo dosadnu. I pristala sam ( tocnije nagovarala me je ). I tako mi jedanput, dvaput, tribut se vozimo do 3 kaza i do prizemlja. Ponekad bi isle pjeske do kata. Uglavnom voziklale smo se i nije nam bilo dosadno. Barem tih 10 minuta. Taman kad smo se spremile ic jos cetvrti put stisnule smo glumb da nam dode lift i skuzili smo doktoricu i potrcale smo da se sjednemo. I ona je trebala ic u lif ali je skuzila da je netko vec stisnuo. Ja sam umirala od smijeha. :"D I jos ova gleda oko sebe dali je netko od nas stisnuo a ja krepavam od smijeha. Ona je nakraju otisla u lift a ja i sestra smo odustale od vozikanje jer mo milile da ce nas netko skuzit. I da jos nesto sam zaboravila spomenut. Idemo ja i sestra pjeske do 3 kata i na 1 smo mislile se selfat. I mi se idemo slikat pokraj prozora. Mi se uslikamo i na kraju mi sestra kaze da dok sm se slikale da je neki covijek prolazio s autom i cudno nas gledao. Iskreno boli me briga za njega. Kao da se on ne slika.
HAHAHA evo nego o cemu zelite da sljedece pisem :"9
YOU ARE READING
My
RandomTu cu pisar neke smjesne i tuzne stvari o sebi i mojem zivotu. Nadam se da ce vam se svidjet. I love u