Kako sam postala Neymarzete

75 7 3
                                    

Prvo sorry svima onima koje sam uvrijedila u proslom nastavku. Nije mi bila namjera. Znam trebam se ponosit s time i stad sam iskreno sretna zbog toga. Jos jedanput sorry.
A sad da prijedemo na temu. Kao sto vidite tema je kako sam ja postala Neymarzete. Pa tocno se sjecam tog dana. Tocnije svakog detalja. Bila sam kod bake i sjedila na kaucu. Bila je reklama prije utakmice od Nikea.
"Vidi Ronalda i Neymara"rekla je sestra a ja sam je cudno gledala
"Tko je Neymar?"pitala sam kao iz topa. Ona me je gledala cudno i pocela objasnjavat da je to igrac Barcelone. Iskreno prvo nisam znala dali mi se svida. Znam da sam otisla na mobitel i ukucala na google 'Neymar' i gledala sam neke podatke o njemu. A navise slike. Poceo mi se svidat i pocela sam ljepit postere. Imam ih preko 1000 u sobi. Jedan preko cijelih vrata i jedan koj nikad necu bacit. A to je onaj prvi koj je zapocro euforiju s njim. U pocetku sam ludila za njim. Trebala sam sve imat od njega. Dres, svaki poster, biljeznice, informativke, sve... Sad je to manje ali mi se ne prestaje svidat. Iskreno da mi sestra nije rekla za njega neznam kako bi sad zivila. Valjda bi slusala glazbu umjesto gledala nogomet. I iskreno ne zelim promjenit ono sto se dogodolo. Volim bit Neymarzete. I nikad necu prestat navijat za crveno plavi dres koj nosi. Necu prestat gledat taj osmijeh koj ukrsava njegovo lice. Jednostavno necu prestat bito ono sto jesam. Jer sam se u njemu nasla ja. I to nece prestat nikad.

MyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora