Skola!!!! Tko ju je zgradio nek ide u nju. Inace ljetni praznici nam odlaze. Osmi je mjesec. Meni skola pocinje 7.9. to znaci jos samo tri tjedna odmora. FU*K :c . Jedino se veselim prvom danu skole.. Nezz zasto. Inace prvi dan nam profa prica o pravilima i tim glupostima. Inace moja skola je posebna. Ima samo 4 ucionice (ja idem u osmi razred). Znaci imamo smjene ujutro i popodne. Nemamo veliku dvoranu. Tocnije imamo ali nisu jos dobili papire da mozemo ulazit u nju. Znaci moramo se gurat u maloj dvorani. Nesmijemo se sminkat. Ali se vecinom cura sminka. Ja nisam jedna od njih. Nesmijemo nosit kratke haljinice, soseve (osim ako nisu ispod koljena) , majce na bretele i s velikim delkoleteom. Cak i nesmijemo imat spistenu kosu. Jedino se tog pravila ne pridrzavam :"D . Nesmijemo cak ni lakirat nokte. Uglavnom moja skola je jedno veliko sranje. S puno pravila i vecina ucitelja su umobolnicari. Prvo cu govotit o onim dobrim a to je : tjelesni ( meni je dobra svejedno sto se dere na nas. I da ona nam je raska), hrvatski, vjeronauk i infica. A ostatak njih su umobolnicari. Iz fizike nam je stra kao biblija (ona je cak i bila dok je moj tata pohadao osnovnu), iz povjesti ima neke crvene flekove po ruci i glavi (ali inace imam kod njega sve 5 a uopce ne ucim. I da cudno ali volim povjest), iz geografije puni mobitel pod satom, ima tog dosta pa necu sad svakog opisivat.
Vecinom vas nezna sto bi nosili prvi dan skole. Ja cu vam dat neke primjere kako bi izgledao savrsen style za prvi dan u skoli.
Konbinacije: (imate posebno na slici brojeve koje ceju posluzit u vizoalnom staylngom)
1. Crne tajce i neka siroka majca. Na to mozete dodat neku leprsavu vestu koja bi se pasala sa cijelokupnim konbinacijom. Za obut mozete neke cizme ili starke (primjer slika 1.)
2. Mnoge skole dopustaju nosenja kratkog. Pa evo za one kojim ce prvi dan skole proc suncano i vruce. Mozes obuc neku mojcu s printom neke zivotinje i kratke traper hlace a moze se i pasat duge traper hlace. Mozes dodat neki zanimljiv detalj poput silterice ili neke kozne narukvice. ( primjer slika 2.)
3.Uz ovaj style cete izgledat slatko. Znaci obuci crni sos i neku vestu dugih rukava. Mozes obuc crne nailonke i dodat neki remen ili lancic (primjer slila 3.)
4. Ovaj stayling je za one koj su jednostavni. Obicna traper losulja i crne traperice (mozeju i plave) ili tajce. Na ovu konbinaciju mozes potpunit je remenom, lancicem ili narukvicom (primjer slika 4.)
Uz ove konbinacije mozes izabrat neku od ovih zorbi a frizuru samu izaberi. Ali da sat upises na google 'school hairstyle' nasobi pletenice koje nikad ne izlaze iz mode. Mozes se igrat s mastom i smislit nesto kreativno. Znaci samo mali maste je dovoljno.
Sad cu vam dat nekoliko savjeta koj bi vam mogli pomoc:
1. Rascisti stol. Nemoj da nebitne stvari budeju na njemu.
2. Oznacivaj si bitne stvari markerom ili nekom kemijskom u boji. Lako ces se snac kad ces ucit.
3. Zapisuj si kad su testovi na neki papiric i stavi na neko mjesto di ces ga moc zapazit. Mozes cak i napisat u mobitel.
4. Nikad nemoj stavljat na mobitel neku zastrasujucu ili glasnu muziku na budilicu moze ti srce stat od toga sto si se naglo probudio i preplasio.
5. Uredno pisi jer kad ces ucit bit ce ti lakse. Mozes i upotrijebit crteze kao strijelice koje povezuju neki pojam.
6. Kad ucis pusti si neku laganu muziku. Pomoce ti u pamcenju a kad ce bit test sjetit ces se pjesme i pokjma koj si tad ucila.
7. Radi male pauze kad ucis.
8. Mozeju ti i pomoc pariricu. Zapisi si pitanja i iza odgovore. Tako se mozes i igrat i ucit.
9. Ako kreces u srednju ili si se preselila u drugu skolu kad upoznavas prijatelje zapisi si negdje njegova imena. Meni se cesto dogodi da zaboravim imena novih prijatelja.
To je to. Nadam se da ce vam se svidaju stylovi i da ce ju vam pomoc savjeti. Sto zelite da vam u sljedecem nastavku pisem.
P.S. Nasla sam internet na juznom polu i tu sam s frendicom MateaDomsa i s Nashom Griem i Cameronom Dallasom. I super nam je :)
VOUS LISEZ
My
AléatoireTu cu pisar neke smjesne i tuzne stvari o sebi i mojem zivotu. Nadam se da ce vam se svidjet. I love u