Moj zivot u stvarnosti

113 12 12
                                    

Kao sto vitite tema je moj zivot.
Iskreno naslusat cete se puno toga. Vecinom dosadno. Zasto? Jer je moj zivot pust i bez ikakvih avantura. Osim kad se zbrukam. Onda je komedija jer pocrvenim i izderam se na tu osobu da nisat to napravila i da me ne zeza jer ce joj se i ti njemu/njoj dogodit kad ce najmanje htjet. Jos sam se ovaj tjedan posvadala s frendicom pa mi je dosadno jer se nemigu dopisivat s nikim. Razlog svade je nebitan (ali smjesan). Jucer mi se javila prijateljica iz nizeg razreda pa sam s njom razgovarala. Jer kod vas mozda pasa non sto pisam? Kod mene da i to mi vec ide na zivce. Vracam se u stvarnost a to je da stalno brbljam pa me nitko ne slusa. Naravno onda sam tuzna jer da ona prica ja bi ju trebala slusat. Kad se radi o skoli. Imam samo dvije osobe s kojon mogu pricat. Ali vecinom sam sama u skoli jer me bas nedozivljava drustvo. Ponekad pomislim kao da sam uljez zato cu sad u novoj skolskoj godini sjedit sama. Za 18 dana skola. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Opet sama....bez ikog i s cokoladom u rucu. Zato barem mogu uzet mobitel i dopisivat se s vama curama Ivona0112 Madridistica_8 Sara_M_Reus . Vi ste mi najbolje frendice. Neznam sto bi bez vas. Da vas nema bila bi nesretna i sama. Volim vas :* . A sad o mojim roditeljima. Kao prvo mladi su. Mama me rodila s 19. Da znam.... Tata mi stalno ima zute minute pa pomislim da je osnovao bend jer stalno pjeva. A moja mama s njom se vise druzim. S tatom samo pricam o nogometu. I da ovo moram rec: Tata je reko da Neymar je peder! Mrzim ga zbog toga. Ali ja mislim da je samo ljubomoran na njega. U kuci nas ima 10:mama.tata.sestra.ja.deda.baka.teta.druga teta.bratic i sestricna. Imam puni zivotinja a to su:pas.2ribe.puno kokosi.4pure.10zamorca......
Haha puno zivotinja. Ali tata ce sutra nekom dat zamorce pac ceju ostat samo 2 zenke. U to je to. Ovo sam napisala u 7:2 PM dok sam lezila u krevetu. Dosadno mi je pa onaj koj zeli cat nek mi se javi u inbox.

O cemu zelite da sljedeci put pisem?

MyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum