Lud tjedan

53 6 13
                                    

Ponedeljak:
Ujutro sam u skoli (siper :( ). Idem ja na stanicu za skolu a neka baba ode na stanicu ispred moje za drugu smjer (isla je prema gradu). I tako baba pocne pricat. Prvo sam pomislila da prica na mob (nisam je vidjela jer sam bila okrenuta ledima). I pocne ona govorit (prije tog sam se okrenula i gledal je. I skuzila sam da uopce ne gleda nas djecu na stanici nego ducan na drugoj stani) .
"Za ovakvu djecu poput vas postoje kamere. Ali da se mi ne zabrinjavamo bude sve to bilo snimljeno"
(Ok sto je baba luda. Uopce kakva smo mi to djeca i zasto nas se treba snimat? Ma luda je)
"Vi ne poznajete svoje roditelje"
(Ja sam na to pukla od smijeha, a ne ti znas kakvi su)
"Sto se smijete?!
(Naravno svi su zasutjeli a ja jedina se smijala kao idiot)
Utorak:
Dosla ja u skolu. Od pocetka tjedna imamo problem s osama. Ima ih na milione u nasoj ucionici. A naravno decki ih ubijaju zbog pojedinih cura koje se boje :3 ja nisam menju njima. Ponasaju se kao da nikad nisu vidjeli osu. Zvoni za odmor i jedan dode do mene i kaze.
"To su osojci se vratili"
(Budem vam drugi put pisala o Osojku)
I pukla sam od smjeha prisjecavsi se 6. Razreda i Osojka.
Danas:
Pod povjesti. Progeror je poceo nesto pricat (p.s.-povjest mi je najdrazi predmet ali profesora mrzim jer ima kugu)
"Pa nekoliko tjedana ucit cemo o Hitleru"
"Yey"ja jedina viknem, dignem ispruzenu ruku, okrenem se i dami pet iz id klupe iza jedan decko
Luda sam...hahaha a sto si mogu.

MyWhere stories live. Discover now