EPILOG

1.4K 80 4
                                    

Pohled třetí osoby

Harry a Charlotte žili spořádaný život s jejich dcerou Darcy.

Nečekali dlouho a Charlie čekala další miminko na které se všichni moc těšili.

***

,,Harry!!!" křikla Charlotte a Harry se okamžitě k ní rozeběhl, když viděl pod Charlie mokrou zem hned mu došlo, že miminko bude za pár hodin venku a on se stane dvojnásobný tatínek ,, Panebože ty rodíš" vykřikl Harry a chytl Charlotte za ruku a koukal se na ní starostlivým pohledem ,,Neříkej Harry! Jsi vážně blesk" řekla ironicky Lottie a vykřikla bolestí, když měla stahy ,,Počkej tady, dojdu ti pro tašku" řekl rychle Harry a utíkal do ložnice pro sbalenou cestovku ,,Jo kam bych asi šla...AU!" vyplivla ze sebe Charlotte.

***

,,Charlotte Styles" nahlásil Harry jméno své manželky a utíkal na porodní sál, kde byla a rodila jejich druhé dítě.

,,Tlačte paní Styles" řekl doktor a Char po něm hodila vraždící pohled ,,Co myslíte že asi dělám?!" vykřikla a dál tlačila. Harry se na to nemohl dívat, bylo to pro něj hrozné. Viděl v jakých je bolestích, ale nemohl nic dělat než ji podporovat. Chytl ji za ruku ,,To zvládneš miláčku!" řekl Harry povzbudivě a vtiskl ji pusu do vlasů. Charlotte drtila jeho ruku.

,,Co jsi mi to udělal Stylesi!!!" Charlotte dál křičela.

,,Taky tě miluju" křikl Harry nazpatek.

,,Vidíme hlavičku! Teď pořádně zatlačte!" řekl doktor a Lottie ho poslechla.

,,Gratuluju je to chlapeček" řekl doktor a Charlotte si oddechla, následně i Harry a oba se na sebe podívali.

,,Miluju tě!" řekl Harry a políbil Char, byl šťastný, tak moc byl rád, že to má Charlie za sebou a mají zdravého chlapečka ,, Miluju tě" polibek mu oplatila a usmívala se od ucha k uchu. ,,Chce tatínek přestřihnout pupeční šňůru?" zeptal se doktor a Harry se na něj podíval, následně na krev, která byla okolo a složil se na zem.

,,Harry!" křikla Charlotte, ale to už ji do ruky dávali malého chlapečka ,,Maminka zvládne porod a tatínek sebou švihne o zem. Vítej do rodiny Stylesů Williame" řekla a políbila chlapečka.

***

,,Ahoj" usmál se Harry když vešel s malou Darcy do pokoje, kde ležela Charlotte a v náručí měla Willa ,,Mami" řekla Darcy a utíkala k mamince ,,Ahoj zlatíčko" usmála se a políbila holčičku ,,Darcy? Chtěla bych ti někoho představit. Tohle je William a je to tvůj malý bráška. Budeš jeho velká sestřička?" řekla Charlie směrem k Darcy ta jenom přikývla, podívala se na Willa a dala mu malou pusinku na tvář ,,Ahoj Wille" řekla potichu. Všichni seděli pohromadě a koukali se na malého Willa. Uživali si tento momemt naplno a byly rádi za nový přírustek do rodiny. Harry s Charlotte se nadále milovali a pro svoje děti by udělali cokoliv.

KONEC.

Děkuju, že jste tu byly po dobu mého příběhu. Doufám, že se Vám líbil a nebyl nějak nesmyslný. Děkuju Všem co mě podporovali, moc to pro mě znamená. Přece jenom tohle je můj první příběh.

Opravdu moc bych chtěla poděkovat mojí úžasné, báječné a dokonalé kamarádce Zuzance -> Zuzanielle neboli ZoeyDichter
Bez Tebe bych to opravdu nezvládla! Moc ti děkuju opravdu za všechno nejen za překrásnou obálku, ale i za důvěru a hlavně jsi ve mě věřila
Děkuju!!!

Původně se měli Charlie a Harry rozvést, ale řekla jsem si, že nemůžu dát smutný konec, když jste čekali tak dlouho na díly. Snad se Vám konec líbí. Mějte se krásně a snad někdy možná u dalšího příběhu.

Mám Vás ráda♥

Ahoj.♡☆

Stay With Me [FF with Harry Styles]Kde žijí příběhy. Začni objevovat