12. Část

1.2K 72 4
                                    

Harry

,,Proč si najednou změnil názor?" zeptala se mě Charlie. Leželi jsme na gauči a koukali se na nějaký film. Chvilku jsem se na ní zaraženě díval, nechápal jsem o čem mluví ,,Jakej názor jsem změnil?" zeptal jsem se a pozoroval  jí ,,No než si odešel řekl jsi mi že jsem báječná kamarádka potom se tu po třech hodinách ukážeš a začneš mě líbat." když vysloví ty dvě slova jde jí v očích vidět bolest ,,Bál jsem se" odpověděl jsem upřímně a dal jí neposedný pramen vlasů za ucho ,,Proč?" ptala se dál ,,Bál jsem se, že mě odmítneš, a že to necítíš stejně. Víš před rokem mě opustila jedna dívka. Jmenovala se Angee, byla tak krásná. Na první pohled jsem se do ní zamiloval. Byla jedinečná, milovali jsme se a já jsem v životě nebyl, tak šťastný. Jenže jednou mi oznámila, že už mě nemiluje, našla někoho jinýho ať se nezlobim. Sesypal jsem se kdyby nebylo kluků, už bych tu asi nebyl. Vykašlal jsem se na lásku a vymetal kluby, každý můj nový vztah byl buď na jednu noc nebo týden a pokaždý šlo jenom o sex. Jenže pak si přiša ty...ze začatku jsem tě chtěl taky jenom do postele, ale ty jsi mi dala košem. V tu chvíli jsem poznal, že jsi jiná než ostatní holky a zamiloval jsem se do tebe" řekl jsem jí celý svůj příběh a koukl jí do očí. Měla v nich slzy. Po chvilce mě silně objala ,,Mrzí mě, co se ti stalo" zašeptala ,,Nemusí tě to mrzet. Už je to zamnou. Vlastně bych měl být Angee vděčný, protože kdyby mě neodkopla neměl bych teď tebe" usmál jsem se a dal jí pusu do vlasů ,,Teď jsem si vzpomněl, co se vlastně stalo mezi tebou a tím Ivem nebo jak se jmenuje" pomalu se odemně odtáhla ,,Jmenuje se Ian, ale byl jsi blízko. No asi takhle..byla to taky láska na první pohled. Byla jsem šťasná a všechno bylo dokonalé, ale potom mě podvedl. Říkal mi, že byl opilý a nevěděl, co dělá a já mu to odpustila, protože jsem ho milovala. A každý si zaslouží druhou šanci ne? Asi po měsíci jsem šla k němu domů a načapala jsem ho v posteli s mojí sestrou. Chápeš moje sestra a on. Byla jsem zrazená. Rozešla jsem se sním a se sestrou jsem od tý doby nepromluvila. Odstěhovala jsem se sem do Londýna. Jsi první, kdo ví o mojí sestře a Ianovi. Ani svojí nejlepší kamarádce jsem to neřekla" když to dořekla vypustila pár slz. Bylo mi jí tak líto, jak jí to mohla vlastní sestra udělat? Utřel jsem jí slzy a vtáhl si jí do ,,Pšš, už je to dobrý, slibuju, že tímhle si už neprojdeš. Nikdo ti už nikdy neublíží" pohladil jsem ji po vlasech a následně jsem jí tam dal pusu.

....

Právě jsme se nacházeli v parku. Po tom, co jsem Charlotte utěšil jsme vzaly Ronnyho na procházku. Venku byla už tma a celkem chladno. Ani se nedivím, že byla zima když byl začátek prosince. Přítáhl jsem si Char blíž k sobě. Potřeboval jsem jí cítit.

Myslím, že konečně po dlouhý době začínám být šťastný a to jen díky Charlotte. Škoda, že jsem jí nepotkal dřív, mohly jsme spolu být šťastný a nemuseli se trápit.

--------

Máme tady další díl. Je takový kratší, ale je tady konečně objasněno, co přesně se stalo mezi Harrym-Angee a Charlotte-Ianem. Snad se líbí :3
V médiích máte písničku, tak si jí kdyžtak pusť te. Takové menší nahození atmosféry :3
Strašně moooooooooooc Vám děkuju za +1K!!!!!! Moc to pro mě znamená!!! Opravdu jsem nečekala, že můj první příběh bude mít +1K!!! Opravdu moc děkuju!!!!
Btw. poprvé co je celý díl v Harryho pohledu :33
Btw2. Omlouvám se, že nebyl dlouho nový díl, ale neměla jsem nějak chuť psát :(
Love you all:* Bye♥

Stay With Me [FF with Harry Styles]Kde žijí příběhy. Začni objevovat