Charlotte
Už to jsou dva měsíce, co jsme s Harrym začaly znova. Musím říct, že s ním ráda trávím čas. Je mi s ním opravdu dobře a cítím se...No vlastně jsem pořád sama sebou. Je to tak skvělý pocit. Je s ním sranda a když se nechová jako debil je strašně roztomilý. Počkat, co?
Nestáčím se divit, co mi běhá hlavou ,,Charlotte vnímáš mě?" vytrhla mě z myšlenek Chelsie ,,Promiň co?" musela jsem být hodně mimo, když jsem nevnímala pisklavý hlas Chelsie ,,No jen jsem ti přišla říct, že Mike chce dokumenty R16" řekla nezajímavě a odešla pryč. Tohle bude dlouhý den. Vydechla jsem nadbytečný vzduch a šla udělat to, co mi řekla.
....
Využila jsem situace, že skoro nikdo nebyl ve studiu a sedla si za klavír. Přejížděla jsem ladně prsty po klávesích a hrála svojí oblíbenou písničku. (písnička na boku)
I would hold you in my arms, I would take the pain away
Thank you for all you've done, forgive all your mistakes
There's nothing I wouldn't do to hear your voice again
Sometimes I wanna call you but I know you won't be thereSome days I feel broke inside but I won't admit
Sometimes I just wanna hide 'cause it's you I miss
And it's so hard to say goodbye when it comes to this, ooh
Would you tell me I was wrong? Would you help me understand?
Are you looking down upon me? Are you proud of who I am?
There's nothing I wouldn't do to have just one more chance
To look into your eyes and see you looking back
Zpívala jsem si dokuď mě nevyrušil hlasitý potlesk. Lekla jsem se tak, že jsem si přivřela prsty ,,Auuuu" vykřikla jsem bolestí a stáhla prsty k sobě ,,Pane bože! Jsi v pohodě?" vyhrkl Harry a rozeběhl se ke mě ,,Co myslíš?" zamračila jse se a porozovala svoje zraněné prsty ,,Promiň tohle jsem opravdu nechtěl odvezu tě do nemocnice" řekl provinile Harry. Vzhlédla jsem na něj, nemohla jsem si nevšimnout lítosti v jeho očích ,,Neboj, nic to není, není to tvoje vina, abych byla upřímná stalo se mi to už 5 krát" upřímně jsem se na něj usmála. Vzal mojí ruku do té své a ofoukal mi poraněné prsty, občas na ně dal letmý polibek ,,Stejnak tě odvezu do nemocnice, pro jistotu!" dal důraz na poslední dvě slovo ,,Harry, vážně to nic není, jsou to jenom přivřené prsty" přeměřila jsem si ho pohledem.
...
Seděla jsem v čekárně v nemocnici a scenovala dveře do ambulance ,,Neboj zachvilku půjdeme na řadu" usmál se a vyskočily mu ďolíčky ve tváři ,,Půjdeme?" zeptala jsem se pobaveně ,,Ano půjdeme, přece tam nepůjdeš sama a navíc vím, že kdyby to bylo vážnější, neřekla by jsi mi to" ušklíbl se. Nestačila jsem se divit jak dobře mě zná.
,,Slečna Parker" zavovala mě sestřička. Neochotně jsem se zvedla a šla s Harrym do ambulance.
...
,,Říkala jsem ti, že to nic není" provokovala jsem Harryho ,,Né, tak proč doktor říkal, že mám na tebe dávat pozor, ať se nenamáháš a vypsal ti neschopenku?" řekl pobaveně a sledoval cestu. Ani nevím kam jedeme.
Sakra dostal mě, pomyslela jsem si ,,A kam to vůbec jedeme?" změnila jsem radši téma ,,Uvidíš" mrkl na mě a zbytek cesty se semnou odmítal bavit ,,Dobře budu si povídat sama se sebou. Jak se máš Charlotte? Mám se velice dobře. A co děláš? Co dělám?To je zapeklitá otázka, sedím v autě a očividně mi hrabe, protože si pan Styles usmyslel, že se semnou nebude bavit" řekla jsem sama sobě a nemohla jsem přeslechnout smích na druhé straně auta,,Něco k smíchu? Copak nevidíš, že mám důležitý rozhovor?" otočila jsem se na Harryho, ten jenon pokroutil hlavou a věnoval se řízení ,,Fajn jak chceš" řekla jsem naoko uraženě a praštila sebou do sedačky.
...
,,Ták jsme tu" usmál se Harry a vypl motor. Chvilku mi trvalo než jsem se zorientovala. Koukla jsem se na velký nápis "Kino"
,,Jdeme do kina?" vzhlédla jsem na Harryho, ale ten už v autě nebyl. Na mé straně se otevřely dveře a mě bylo jasné, že je to Harry ,,Prosím madam" usmál se roztomile ,,Oh, děkuji mladý muži" uchechtla jsem se a vystoupila z auta. Harry mi nastavil rámě a já ho přijala.
V kině jsme si koupily velký popcorn a colu. Jdeme na film Fakju pane učiteli. Upřímně jsem zvědavá, sice jsem viděla pár ukázet, ale nevadí. S Harrym jsme si našly místa, byly jsme uplně nahoře u prostřed přímo před plátnem. Nejlelší místo.
Ani tu nebylo moc lidí.
...
Harry si asi před půl hodinou přehodil ruku přes moje ranemo. Jaká ohraná balící taktika v kině.
Až na to že tě Harry nebalí! Připomene mi můj vnitřní hlas. Občas na sobě cítím Harrho pohled, ale nějak jsem to neřešila.------------
Tenhle díl jsem psala skoro týden :D vůbec, ale vůbec nebyl čas psát :D
-STRAŠNĚ MOC DĚKUJ ZA 200+ READSŮ! JSTE NEJLEPŠÍ!!:333**
-Budu ráda za každý koment a vote :33*