Yakınlaşma?

2.1K 92 16
                                    

Derse girdik.
Yanına oturmam için teklifte bulundu. Itiraz etmeden kabul ettim. Bir saatin ardından dersten çıktık. Ikimizde aynı bölümde okuduğumuz ve aynı dersleri aldığımız için bu günlük işimiz bitmişti. Bi kahve içme teklifinde bulundum. Kabul etti. Bi kafeye oturduk.

- Barış rica etsem, ha bide anlatmak istersen bana şu hikayenin tamamını anlatır mısın?

- Sevdiğim kadını istemeye gidiyorduk. Ben,annem, babam ve kız kardeşim. Evlerinin önüne yaklaştığımızda kapının önüne çıktı ailesiyle birlikte. O sırada bi araba gelip gözlerimin önünde sevdiğim kadını ezip geçti. Işte o günden beri evdeyim. Ve ilk kez bi kızla sohbet ediyorum.

- Çok acı bir şey olsa gerek?

- Öyle... Neyse artık kalkalım mı?

-Olur ama en kısa zamanda tekrar edelim. Tamam mı?

Gülümseyerek "Tamam" dedi.
Evime bırakmayı teklif etti kabul ettim ama aklımda bi soru vardı. Bir bayanla ilk sohbeti oluyordu. Peki neden bana bu kadar ısınmıştı? Yoksa bana! Hayır canım olamaz öyle bir şey! Olabilir mi yoksa? Kafam çok karışıktı. Barış'ın sesiyle kendime geldim. Eve geldiğimizi anlamıştım. Teşekkür edip arabadan indim. Teşekkürüme karşı gülümsemişti. Çok tatlı görünüyordu! Aman ne diyorum canım!

Sabaha kadar uyuyamamıştım. Barış sürekli aklımdaydı. Sanırım AŞIK oluyordum! Ama nasıl olur o ve ben hayal edemiyorum. Ben bu düşüncelere boğulmuşken alarmın sesi ile kendime geldim. Şiş olan gözlerimi yıkadım. Kötü gözüküyordum. Makyajla kapatmaya çalıştım. Ama fayda etmedi. Ayakkabılarımı giyip annemin yanağına küçük bir buse kondurdum. Kapıdan adımımı atmamla şok oldum. Barış arabasıyla karşı kaldırımda duruyordu. Yanına gittim. Beni almaya geldiğini söyledi. Arabasına bindim ve okula geldik. Inmem için kapıyı açtı. Arabadan indim. Göz altlarımdaki şişliği fark etmiş olmalı ki çeneme elini koyarak gözlerini gözlerime kitledi. "Iyi misin" diye sordu. Kafamı evet anlamında salladım. Gözlerimi iki saniyeliğine kapatmıştım ki dudaklarımda bi ıslaklık ve sıcaklık hissettim. Gözlerimi açtığımda tahmin ettiğim şey olmuştu. Artık ne düşündüğümüzü anladım. Birbirimizden hoşlanıyorduk.

Dudaklarımız ayrılığında bana beni sevdiği söyledi. Ne yapacağımı şaşırdım. Kafamı öne eyerken gülümsedim.

- Sanırım hislerimiz karşılıklı! diyerek onu sevdiğimi açıkladım. Herşey çok hızlı gelişmişti. Sanıyorum ki hayatımın aşkı oydu!

Esrarengiz ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin