?Kafamdaki Soru İşareti?

1.6K 77 19
                                    

Evet herşey çok güzel gidiyordu. Barış'la git gide daha da yakınlaşıyorduk. Ona aşık olmuştum. Hemde geri dönülmez bir şekilde...

Ama bir şey kafamın içinde dönüp duruyordu. İlişki durumu bu kadar çalkantılı giden biri nasıl olurda. Kısa bir süre sonra yeni bir ilişkiye başlayabilirdi. Bu durumdan şikayet etmiyordum. Ama bu konuyu şimdilik bi kenara atmak istedim. Bugün Tanışma Kokteyli vardı. Kiyafetlerimi giydim ve saç makyaj aşamasına geçtim. Neredeyse hazırdım. Aynada kendime bakarken birden telefonun sesiyle irkildim. Arayan tabiki Barış'tı.

-Hazır mısın bi'tanem? Ben aşağıdayım. Seni bekliyorum.

- Tamam geliyorum hemen bi'tanem.

Ceketimi ve çantamı alıp evden çıktım. Karşı kaldırıma geçmiş yine her zamanki yakışıklılığıyla arabaya yaslanmış bekliyordu. En tatlı halimle yanına gitti. Ağazından sadece iki kelime çıktı.

-Çok güzelsin!

Biraz utanmıştım.

-Yanımadaki yakışıklıya ayak uydurmaya çalışıyorum, diyerek karşılık verdim.

Mekana gelmiştik. Herşey çok güzeldi. Bi an elimde bir şey hissettim. Kafamı elime doğru eğdim. Barış elimi tutmuştu. Kalbimin attığı dışardan duyuluyordu. Bir masa bulup geçtik. Müdür gelip konuşma yaptı. Ve daha sonra bir dans müziği çalmaya başladı. Barış bana elini uzattı. Hiç tereddüt etmeden elini tuttum. Dans pistine doğru ilerledik. Dans etmeye başladık. Dans ederken birden aklıma kafamdaki soruyo sormak geldi.

-Sevgilim bi şey sorabilir miyim? Ama kızmak yok.

-Tamam sor sevgilim.

-Benden önce yaşadığın ilişki konusunda bu kadar hassas olup nasıl benimle birlikte oluyorsun?

-Bu konu hakkında konuşmasak ayrıca ben seni gerçekten çok seviyorum. 

-Biliyorum.

- Hadi gel biraz hava alalım.

-Olur.

Dışarı çıktık. Hiç birşey demeden Barış  yavaşça dudaklarıma eğildi. Bende kendimi ona daha da çok yakınlaştırdım. Dudaklarımız buluştu ve tutkulu bir şekilde öpüşmeye başladık. Kısa bir süre sonra ayrıldık. Söylediğimiz tek şey "Seni çok seviyorum" oldu...




Arkadaşlar Merhaba yeni bölüm çoook uzun bi aradan sonra geldi ama merak etmeyin. Olabildiğince uzun tutmaya çalıştım. Umarım beğenirsiniz. Iyi okumalar. :)

Esrarengiz ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin