^^Bölüm 3^^

197 31 27
                                    

GAMZE'DEN

Demek öyle ha ? Bir şey söylemek için ağzımı açtım ama sonra aklıma gelen hınzır fikirden dolayı vaz geçip kapattım ve sırıtmaya başladım. Boşta kalan elimle yüzünü kavradım ve yavaş yavaş yüzüme yaklaştırdım. Aha işte tam düşündüğüm gibi elleri gevşedi. Hızlı bir hareketle durumu tersine çevirip bay gamzeyi arabaya yasladım ve sertçe kolunu yukarı kıvırdım. Canının acıdığından eminim ama tek tepkisi dişlerini sıkmak oldu bu hareketi yüzünden çenesi fazlasıyla kasılmıştı. Hınzırca sırıttım.

"Genelde insanlar boyuma kısa der hah kendi adına konuş tatlım her erkeği kendinle aynı kefede rezil etme ha? Bir de bir daha bir bayanla konuşurken kelimelerine dikkat et" Dedim sırıtmamı bozmadan. Kolunu daha da büktüm. Bu sefer çok canı acımış olmalı ki yüzünü buruşturdu. Bir Gamze klasiği arkadaşlar fazla gurur kırıcı dimi? Ama çük kadar boy daha gurur kırıcı bundan emin olabilirsiniz.

"Pekala sinirlenmeye çalışıyorum eğer beni bırakmazsan günah benden gider ona göre" Dedi yine tükürür gibi ilk defa birinin konuşması üzerimde böyle bir etki yaratıyo. Tüylerim diken diken oluyo. Gerçi daha iki gün önce ağda yaptırmıştım.

*TATLIM KİMSE EN SON NE ZAMAN AĞDA YAPTIRDIĞINI SORMADI SANA MERAK DA EDİLDİĞİNİ SANMIYORUM*

Sen kimsin lan çık içimden hiii yoksa sen içimi mi okuyon beynime mi girdin ? Bak bay gamzeli eğer beynimden çıkmazsan şey yaparım ıııı heeh kötü şeyler düşünürüm ha!

*YAZARIM BEN SALAK! HAYIR YANİ YAZAR OLARAK NEDEN SENİ DAHA ZEKİ YAPMAMIŞIM Kİ İNSAN AĞDA VAKTİNİ DÜŞÜNÜR MÜ EN AZINDAN KOLLARININ ARASINDA DUBLE YAKIŞIKLI Bİ ADAM VARKEN HEM EĞER BURAK OLSAYDI BENİM YERİMDE KÖTÜ ŞEYLER DÜŞÜNÜRÜM NE LAN KOLUNU KIRARIM DİYE TEHDİT ETSENE! BUNU DA MI BEN SÖYLİM? HAYIR MÜDEHALE ETMİYİM DEDİM OLMUYO YANİ NEYSE ARKADAŞLAR BEN ÇIKIYORUM GAMZE DE SİZE AĞDA TAKTİKLERİ VARCEK (!)*

Hayır demin ağda vaktimden bahsettim diye iki saat söyleniyorsun şimdiyse taktikleri ver diyorsun bide benim zekama laf ediyorsun ouuv yeaaahh nassı kafiye yaptım yeaa-

*BİRAZ DAHA MÜSAADE EDERSEM 'ACUN ABİ BEN AMERİKA'DAN GELİYOM PİKS BAKS YAPCAM' DİCEN DİYE MÜDEHALE EDİYORUM TATLIM ŞU BURAĞI TAK İSTERSEN AHA BAK ŞU AN AKLIMA FİKİR GELDİ ŞU SALAKLIĞIN GÜZÜNDEN BAŞINA ÇOK BÜYÜK Bİ BELA ATCAM PUHAHAHAHA YAŞASIN KÖTÜLÜK*

Aman be sustum tamam. Madem bay gamzeliyle ilgilenmemi istiyon ilgilenelim bari. Koluna daha da yüklendim.

"Kır rahatla lan kır rahatla sadist misin nesin iki saattir kolumu sikiyon ya!" Diye kükredi. Adamın içinden ayı çıktı arkadaşlar. Neyse ben şu an iki ucu kakalı sopa tutuyom. Bakınız ben bok değil kaka diyom bu bay gamzeli boy kalkmış sikmek fiilini kullanıyor. Cık cık cık kınıyoruz seni bay gamzeli boy...

"Eğer hemen kolumu bırakmazsan senin demin beni kandırmak için kullandığın yöndemin gayet ciddi halini görürsün anladın? " Dedi seni fazlasıyla sinirini yansıtıyor ama buna rağmen sessiz çıkmıştı. Fırtına öncesi sessizlik mi desek ne desek ?

"Tamam seni bırakıcam ve gidicem sende peşimden gelmiceksin. Tamam mı?" Dedim. Sesime çaresizliğim yansımıştı ama yansıma aslımızda tersimizdir arkadaşlar hihuihiu. Başkaları bu gülüşü yapınca tatlı duruyodu lan bende neden doğum yapar fare gibi oldu?

"Sana çok meraklıyım sanki" Dedi küçümser bir sıfatla. Ay demin içime düşücek olan o değil miyid? Erkek milleti işte. Laf sokardım şimdi ama çok üş.. zaten bu salağı kışkırtmadan kurtulmak istiyorum. Kolunu temkinli ve yavaş bir şekilde bıraktım ve iki adım geriye gittim. Tabiki ayağım kaldırıma takılıp beni yere düşürmedi saçmalamayın. Çünkü saç mallanmaz taranır arkadaşlar. Off totom acıyo ya. Asıl sorun kafamı kaldırıp bay gamzeli boy'a bakmaya korkmam. Ne kadar küçük düşürücü ya. Kafamı hiç kaldırmadan ayağa kalktım ve saçlarımı önüme aldım. Yüzümün görünmesini ve bay gamzeli boyu görmemi engelledim. Sizce ne oldu? Bu sefer ağaca çarptım ya noluyo bana? Diyemiyorum çünkü bu gerçek Gamze alışmanız uzun sürmez. Mutlu musun yazarcım ha? Hepsi senin başının altından çıktı dimi ? Heey taksana beni ya. Her neyse hızlı adımlarla yürümeye başladım. Şimdi fark ettim de ben süngerbob pijamalarımla mı çıkmıştım? Hayır bilseydim hazır dolabın içindeyken değiştirirdim. Gerçi kolumu kaşırken kolumu vuruyorum ben nasıl üstümü değiştircektim ki?

BAY GAMZELİ VE BAYAN CAMIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin