12

4.3K 337 27
                                    

אני יושבת בתחנת המשטרה, הרגל שלי זזה בעצבנות מעלה ומטה, מה אם הם התקשרו להורים שלי? הם יכעסו אבל אף אחד מהם לא יבוא לאסוף אותי, מאז ומתמיד שניהם היו יותר מידי עסוקים בעבודה.

"אייברי ג'פרסון?" שוטרת חיפשה אותי. ניגשתי אליה והיא אמרה את שלושת המילים שכל כך רציתי לשמוע, "את יכולה ללכת."

מעניין למה הם שיחררו אותי כל כך מהר.

"בחור צעיר שילם את הערבות שלך." היא אמרה בעודה משחררת את ידיי מהאזיקים. ברגע שהידיים שלי שוחררו נשמתי לרווחה.

נדתי בראשי. הערבות בוודאי עלתה כמה מאות דולרים. וכמובן שהארי היה חייב לבוא ולהציל אותי. שוב.

היא הובילה אותי דרך הדלת הראשית וכמובן שהארי היה שם. הוא ישב על ספסל מעץ, לוחץ את שתי ידיו על שפתיו ורגלו נעה בעצבנות.

"שאלה אחת לפני שאני עוזבת," פניתי אל השוטרת, "זה תמיד יהיה בתיק האישי שלי?"

"השוטרת הביטה אל הארי ואז בחזרה אלי. "הוא ווידא שלא." היא הנהנה לכיוונו של הארי לפני שחזרה לשבת מאחורי הדלפק מול מסך המחשב. נדתי בראשי, מרגישה את הכעס מבעבע בתוכי.

"בואי נלך." הארי קם, לוקח את ידי ומוביל אותי החוצה אל מכונית שלו. "מה לעזאזל!" אני צועקת ברגע שהדלתות נסגרות מאחורינו. הארי מוציא את המפתחות מכיסו ופותח את האוטו, "מה?" נאנחתי, "כמה שילמת?"

הארי הסתכל עלי במבט מלגלג "את לא אמורה לשאול אנשים שאלות כאלו, אייברי גרייס."

הסתכלתי עליו מבולבלת, "איך אתה יודע מה השם השני שלי?"

הארי הטה את ראשו אחורנית וצחק. "היו כמה טפסים שהייתי צריך לחתום עליהם לפני ששחררו אותך, כשחתמתי ראיתי שכתוב השם המלא שלך."

"הארי," שיניתי נושא, "כמה שילמת?" הוא הרים גבה אחת, "אם אני אגיד לך את תשתקי?" הנהנתי בהסכמה. "חמש מאות." הוא מלמל מתיישב במושב הנהג. הרגשתי את הבטן שלי מתכווצת.

"יכולתי להתקשר לאמא שלי או למישהו אחר, הארי. לא היית חייב לעשות את זה." ניערתי את ראשי. הוא יכל לא לשלם עלי ולשמור את הכסף הזה למטרה אחר. לאמא שלו למשל.

הארי הסתכל עלי במבט של "מה את מטומטמת?" והתחיל לדבר. "אוקיי, קודם כל אייברי," הוא התחיל לצעוק, "כולנו יודעים שאת לא תשרדי לילה אחד בכלא ודבר שני אני בכלל לא יכולה להרשות לעצמך לשלם כזה סכום בשביל התיק האישי המושלם שלך."

פערתי את פי בשוק. "אין לך זכות לדבר עלי בצורה כזאת!" הארי יצא מהחניה והתחלנו לנסוע חזרה.

"לא אכפת לי מה את אומרת. מותר לי להגיד מה שאני רוצה!" הוא ממש ירק עלי את המילים, מגביר את המהירות בו בזמן.

Frat Boy (Harry Styles AU)Where stories live. Discover now