18

4.4K 311 85
                                    

אני עומדת חצי עירומה באמצע החדר של הארי בעוד הוא ממהר ללכת. הוא שם כיפה על ראשו והלך.

מה לעזאזל קרה הרגע?

התלבשתי בחזרה ובשקט ירדתי במדרגות. אני פשוט אעזוב, היה לי מספיק ללילה אחד.

נכנסתי למכונית שלי והתחלתי לנסות להוריד את הצבע מהפנים. אני מסתכלת במראה הקדמית ואני רואה שהצבע לא ירד בכלל ובנוסף לזה כל הצוואר שלי מלא היקי.

הפסקתי לנסות להוריד את הצבע ואני יושבת בשקט במכונית. מה עבר עלי הלילה? אני בקושי מכירה את הארי ופשוט נתתי לו לעשות את זה? מה נכנס בי? בשביל להפוך את הסיטואציה הזאת לגרועה יותר, אלכס ראה אותנו. מה אם הוא סיפר לכולם?

אני לוחצת את המצח אל ההגה ועוצמת עיניים. תתאפסי על עצמך אייברי. התנעתי את המכונית והתחלתי לנסוע אל הקמפוס. מאוחר, השעה 00:47 בלילה.

חניתי ליד המעונות והסתכלתי על החלון של החדר שלי ושל איזבלה בתקווה למצוא אור דלוק, שלא היה. אני מרגישה נורא שלא ביליתי איתה בכלל, זה לא משנה בעצם, היא לא הייתה בחדר חצי מהזמן. כשהלכתי בבוקר היא עדין ישנה וכשחזרתי היא לא הייתה.

יצאתי מהמכונית ונעלתי אותה לפני שנכנסתי פנימה. אני הולכת ישר מקלחות, למרות שאין לי בגדים להחלפה. אני פשוט אלך לחדר רק עם מגבת. יש עדיין כמה אנשים מחוץ לחדרים, הם בטח ילכו בקרוב.

התפשטתי ונכנסתי אל מתחת לזרם המים. שטפתי את השיער והגוף וכשסיימתי כיביתי את הזרם ועטפתי את גופי במגבת. לקחתי את הבגדים המלוכלכים והתחלתי לרוץ אל הקומה השלישית.

הגעתי לחדר במהירות ואף אחד לא ראה אותי. לבשתי פיג'מה ונכנסתי מתחת לשמיכה שלי.

"מה לעזאזל הולך לך על הצוואר?" אני שומעת את בלה שואלת מהמיטה שלה. היא צופה במשהו במחשב הנייד שלה.

אני, אה, נפלתי..." שיקרתי, זה תירוץ נוראי. אי אפשר להסתיר היקי.

"בולשיט." היא אומרת, מניחה את המחשב של על המיטה וקמה ממנה. נאנחתי, נותנת לה להבין בעצמה מה הם הסמנים הסגולים שעל הצוואר שלי.

"הארי?" היא שואלת, מזיזה קבוצה שיער מהכתף שלי ולוחצת מעט את אגודלה על אחד הסימנים. "איה!" צעקתי בכאב.

"ובכן, עד כמה שזה מבאס בשבילך, הוא נראה שהוא טוב ב­-­" עצרתי אותה באמצע, "בלה, אנחנו לומדים מחר ואני מתה מעייפות אז אני הולכת לישון עכשיו."

היא צוחקת, "את והוא עשיתם-­" הסתובבתי אליה וכמעט צעקתי, "לא!"

היא נאנחה בהקלה. "יופי או שהייתי צריכה להזכיר לך שזו לא את." גילגלתי עיניים. "די עם השאלות." אמרתי ולא הצלחתי להחניק את הצחוק.

***

התעוררתי בבוקר למשמע השעון המעורר הצורח שלי. ניסיתי לפקוח עיניים אבל ישנתי אולי חמש שעות ואני לא מרגישה עירנית בכלל.

Frat Boy (Harry Styles AU)Where stories live. Discover now