39

3.2K 243 26
                                    

הארי החנה את המכונית. "הם באמת מתחתנים בבית מלון?"

הנהנתי. "יפה פה, למה לא?"

הארי נתן לאיש שבכניסה את מפתחות האוטו שלו ונכנסנו פנימה. הלובי היה מפואר, שלוש נברשות זכוכית ענקיות נתלו מהתקרה והרבה פינות ישיבה מעוצבות מילאו את החלל. כל האנשים שבלובי לבשו חליפות ושמלות. זיהיתי את אייזיק ליד הבר אבל לא ניגשתי אליו.

"איפה אני אמור לשבת?" הארי שאל. שכחתי לגמרי שאני שושבינה ושאני צריכה לעזוב את הארי לבד בטקס. הוא בטח ימצא מקום לבד מאחורה או שהוא יזהה פה מישהו ויוכל לשבת איתו.

"לא משנה." אמרתי, "אתה יכול לשבת איפה שתרצה."

הוא נישק אותי בלחי. "אני אראה אותך אחר כך, אל תיקחי סמים." הוא חייך, הולך עם כל האנשים למסדרון. הבטתי בו עד שנעלם במעבר.

"אייברי!" שמעתי מישהו קורא בשמי, הסתובבתי וראיתי את אנסטסיה. ראשה הציץ מדלת החדר.

התגנבתי פנימה ופי נפער כשראיתי את השמלה. היא הייתה ארוכה וצמודה כנגד גופה, גבה היה חשוף.

"את נראית יפיפייה." אמרתי, מסדרת את כתפיות שמלתה.

היא הודתה לי.

הסתכלתי לעבר הבנות האחרות שבחדר, כולן ידעו ליד מי הן הולכות לצעוד חוץ ממני.

"אנסטסיה?" שאלתי, "עם איזה שושבין אני הולכת?"

היא אחזה בזר הפרחים שעל השולחן וענתה, "אייזיק."

הנהנתי מחפשת אחריו במבטי. לבסוף מצאתי אותו יושב על הספה. הלכתי לעברו והתיישבתי לצידו.

"אנחנו הולכים יחד."

הוא הנהן, לוגם מהמשקה שלו.

משהו הציק לו אבל ידעתי שהוא לא רוצה שאתערב. הלכתי לעבר שורת השושבינים והשושבינות ונעמדתי לידם כשהטקס עמד להתחיל.

"כולם למקומות," אישה שעמדה ליד הדלת הודיעה.
הסתובבתי וראיתי את אייזיק לידי, בודק אם אמא שלו בסוף השורה.

"אתה בסדר?" שאלתי.

הוא סובב את מבטו מאנסטסיה לכיווני וענה, "כן, אני בסדר."

הנהנתי באיטיות, מתעלמת מהשקר שלו. הזוג הראשון של השושבינים התחיל ללכת לעבר המעבר.

"אנחנו אמורים להחזיק ידיים או לשלב זרועות או משהו?"

משכתי בכתפי, "נראה לי."

הוא שילב את זרועו בזרועי. בהתחלה זה היה די מביך כשהלכנו במסדרון הריק אך כשהגענו למעבר (- השביל שמוביל לחופה בין מקומות הישיבה) הרגשתי יותר בנוח. עיניי כולם הופנו אליי כשהלכנו לעבר החופה ואלפי פרחים קישטו את הקירות.

Frat Boy (Harry Styles AU)Where stories live. Discover now