Thálie
Po schodech dolů scházeli za Kolem dva krásní muži, který jsem dneska viděla u školy.
Klaus
Byla tady, vypadala nádherně v těch modrých šatech. Elijah má dobrý vkus, musím zjistit co je to její tajemství, dříve než ji najde matka. Chopil jsem se slova, všechny přivítal a pokračoval historii toho to domu.
Elijah
Byla tady, byla překrásná. Bál jsem, že nepřijde Niklaus si nestih najít partnerku, ale přišla i Jenny, Tháliina kamarádka, moc se mi nelíbila koukala zní žárlivost. Když Nik odpovídal co chtěl vyzval všechny do tanečního sálu. Thálie šla s Jenny, pro Iris si mezitím došel Kol. Všichni stáli na pakertu v páru, Nik si vedl Jenny, ale já chtěl jít pro Thálie, ale odchytla mě dcera pana starosty Paty. Vypadala jako štětka, zmalovaný obličej a nevhodné společenské šaty.
Thálie
Věděla jsem, že sem nemám jít šla jsem do sálu pro něco tvrdého než punč, všichni tančili jen já zbyla na ocet zase. Proč mě někdo vůbec zval, vsadím že to byla Patty, tý jsem jen pro smích. Nechtěla jsem pít, chtěla jsem domů,ale sebrala jsem odvahu a šla se kouknout na parket, byla dámská volenka, no na mě nikdo nezbyl, tak jsem chtěla odejít, když pro mě přišel Kol s Iris, Iris mi povídá ,,Běž si za tančit, já to jeden tanec přežiju." Kol mě vzal na parket, tančil se mnou celou dobu. Když bylo půl jedenácté pomalu lidé odcházeli, Patty ukecala otce, že tady zůstane, Jenny jela domů a já chtěla jít, když mě zastavil Kol, Iris tancovala s někým jiným. ,, Kde máš Iris?" ,, Tančí s mým bratrem Elijahem." ,, Aha ten druhý bratr se jmenuje jak?" ,, Nik. A teď smím prosit." Když mě bral otočkou nevšimla jsem si že je u Iris a za mnou stál Elijah, když tanec skočil vzal mě do zahrady do altánu. ,, Jsem Elijah, a rád bych kdybys mi věnovala tady tanec.",, Jsem Thálie a ráda ti věnuji tanec." Začala hrát živá hudba, byla to Rihanna California. Elijah byl nádherný, v jeho očích jsem topila v čokoládě.
Elijah
Tančila ladně, sní jako kdyby se zastavil čas, měl jsem chuť ji políbit. Nedalo mi to a začal jsem se přibližovat k jejím rtům. Věděla o co se snažím, když jsem se jí dotkul rty byla připravená. Polibek jsem prohluboval, jazykem jsem dobýval její ústa, ale v tom polibku nebyla jen láska, ale i vášeň. Museli jsme přestat, přišel za námi Niklaus, a navíc bych nedokázal odolat a strhl bych jí šaty.
ČTEŠ
Nadpřirozená
FanfictionThálie Callová je 18 létá hybridka, její otec je upír a matka je vlkodlačice. Žije ve městě Mäd. Chodí do druháku střední školy Fanti. Neustále ji někdo pro následuje, bojí se o svůj život, její nejlepší kamarádky Jenny a Iris ji chrání před zlými...