Boj na život a na smrt

1K 37 5
                                    

Elijah
Byla uvezněna uprostřed lesa v nějaké chalupě. Iris přemohla kouzlo z neviditelní, omdlela. Kol ji zanesl do svého pokoje. ,, Klausi našli jsme ji za pět minut vyrážíme, posílám ti souřadnice. " bál jsem se že ji matka něco provede. S Kolem jsem vyrazili, Nik se k nám přidal až u lesa. Šli jsme lesem. Když jsme slyšeli výkřiky.
Thálie
Esther probodla Jenny, jako oběť pro čarodějky. Přišla ke mě a rozřízla mi zápěstí. Křičela jsem bolestí, na ránu mi dala sporýš. Bolelo to, ale potom mi uďala šrám na tváři a tam mi dala železník. Bolestí jsem omdlela.
Elijah
Bože cítil jsem krev, z dálky jsem viděl Thálii uprostřed pentagramu, tekla zní krev. Pomalu jsme se přibližovali, když se zas probrala.
Thálie
Byla jsem připoutáná uprostřed pentagramu. Byla noc a kolem hořely pochodně. Moje síla se mi najednou vrátila, slyšela jsem hlasy. ,, Už je to kousek Klausi." Vedle mě se objevila Esther,,Tvůj osud byl naplněn už přicházejí. " Měla pravdu, za rohem stromu se objevil Kol, pak Klaus a nakonec Elijah. ,, Synové si přišli pohrát s matkou." ,, Matko vydej nám Thálii." ,, Nevydám."
Esther
Měsíc byl nízko ještě hodinu musím počkat, pak s Thálií začnu zaříkávat. Elijah na mě ,, Matko pusť ji, nebo to špatně zkončí." ,, Ne, konečně svět přijde o nestvůry. Ani ty Elijahi nejsi tak dobrý. " Kol se ozval ,, Chcípni stařešino. My jsme nesmrtelní narozdíl od tebe." ,, Sklapni Kole." Najednou byl měsíc dost vysoko. Postavila jsem Thálii a začala odříkávat kouzlo. Thálie spadla po deseti minutách na zem. Zemřela.
Elijah
,, Thálie, prosím. Ne." Zabila ji Esther, z Thálie vyšla nějaká třiptka, vešla do Esther. Začala se kroutit, upadla na zem a zešedla. Byla mrtvá, Klaus zabil Kaie a Kol zabil její kuchařku. Thálie byla mrtvá. Odnesl jsem její tělo.
O týden později
Dneska pohřbíme Thálii, Iris se vzdala své moci. Sice Thálie zemřela, ale byla tady. Už podruhé jsem přišel o lásku, nejdřív Katerina, Haley se nepočítá zradila mě, teď Thálie. Vyrušil mě Nik z mého truchlení. ,, Elijahi musíme se vrátit do New Orleans. Jsou tam problémy s Marcelem. " ,, Jasně Niku." Zavřeli jsme rakev a Thálii uložili k věcnému spánku. Má svoji hrobku, nikdo neví jak umřela, měli jsme umřít sní. Slíbil jsem ji že se občas za ní přijedu. Odcházel jsem z města jako první. Její věci jsem spálil. Iris se odstěhovala, byla těhotná s Kolem. Nechtěla sním být teď. Kol za ní občas pojede. Nik byl špatný už nikdy nebude mít dítě 100% hybrida. A já se vrátil ke svému starému životu bez žen.

NadpřirozenáKde žijí příběhy. Začni objevovat