Co se to děje

1.3K 44 0
                                    

Esther
To neni možné křičím na Kaie, ona je hybrid, zná už mé tři syny, a nemůžu ji dostatbk sobě,musím vyvolat kouzlo abych zjistila jak se dostat k jejím citům a jak ji zabiju. Kai zavolal Mikealovi ať se při praví na střetnutí s hybridy.
Klaus
Chtěl ji, ale nevzal si ji ví že je nedotčená, čistá panna. Zjistil jsem od Jenny pod nátlakem je to hybrid a všichni ji říkají,, Původní" ví to je pět lidí , že je hybrid. Musím to říct Elijahovi. Musí zůstat nedotčená, než bude připravena na dítě, budu to buď já nebo Elijah. ,, Ale copak, nenech te se rušit. " ,, Co chceš Niku?",, Poprosil bych o jeden tanec tady Thálii." ,, Jak si přejete Niku." Tancoval jsem sní, ale Elijah mě propaloval záda. Když jsem sní dotancoval vzal jsem Elijaha mimo její doslech. ,, Elijahi ona je hybrid, řekla mi Jenny, nesmíme se ji dotkout dokud nebude připravená na dítě. To ona může porazit matku. " ,, Já vím bratře, ale Mikael se po tobě ptal ve škole, pro ní si Nik jo." ,, Jasně domluvíme to s jejími rodiči že bude bydlet tady." ,, Jo to není špatné." Když se na jednou Thálie zhroutila, a trápila se v křečích a křičela ,, Né, neber te mi to nejcennější, áááá moje oči pomoc." Elijah doběhl pro Iris. Ta měla co dělat aby ji vrátila kopuli před zlem zpět. Thálie omdlela a já ji vzla do náruče a odnesl do pokoje pro hosty.
Elijah
Ptal jsem se Iris co stalo.,, Ta čarodějka zabila její rodiče, a ještě ji to ukázala, teďka bych nechala vyspat a já s Kolem zajedu do jejího domu a kouknu se co se stalo a uklidím jejich těla, ale potřebuju jednu věc vymaš te ji paměť na tyhle rodiče, já už ji nemůžu mámit kouzlem. Po pravdě Thálii je 129 let a mě je 135 let, chráním Thálii, než náplní svůj osud, a je na čase žes te se vrátili." ,, Dobře uděláme co bude potřeba a co škola. " ,, Musíte ji učit, a nejlíp asi Klaus přece jen je hybrid." ,, Jo řeknu mu to." Sebral jsem se a šel za ním. Když jsem otevřel dveře do pokoje zděsil jsem se.

NadpřirozenáKde žijí příběhy. Začni objevovat