Klaus
Povídal jsem si s Elijahem, že bysme měli uspořádat ples na uvítání, aby nás lidi nebrali jako nějakou havěť, ale nesmějí se dozvědět, že jsme původní rodina upírů najednou se ozval Kol ,, Fajn a pozvu tři lidi od nás ze třídy a vím koho. Elijah ví." ,, Myslíš tu holku co všichni tvrdí že je vlkodlak, ale její rodiče jsou vlkodlaci a upíři. Jo klidně mě to jedno jen se modli ať to není jak tady Nik, hybrid." ,, Není neboj to bych poznal." ,, Tak dost spekulací chci ji vidět, Kole ty obstaráš muziku, Elijah občerstvení a já hosty." pověděl jsem. Kol šel do školy, odpoledne se pro něj stavím s pozvánkama pro ty lidi. Elijah jel nakupovat.
Elijah
Potkal se v obchodě, nádhernou dívku měla černé vlasy, hned mi padla do oka rozhodl jsem se ji sledovat. Šla ke škole směrem Fanti, chtěl jsem ji oslovit, ale bál jsem se. S nákupem jsem odjel do naší vili.
Thálie
Nějaký maník mě pozoroval z obchodu až ke škole. Kol seděl dneska s Iris, Iris byla nervózní, protože mi včera řekla že je milí a má ho ráda. Vypadá to navzájemnou lásku. Jen já zůstanu navždy na ocet. Po vyučování před školou stáli nějací dva muži. Kol šel za nima i společně s Iris, s Iris se dali o polední pauze dohromady, moc jim to slušelo. Já šla sama domů. Ani mi to nevadilo jako vždy.
Elijah
Byla to ona jak vyprávěl Kol, je to Thálie, nádherná i když skrývá tajemství. Kol si našel novou dívku Iris je milá, ale je to čarodějka, až zjistí že sme Původní tak pomůže matce nás zastavit, chtěl jsem za Thálií jít, ale Iris mě zastavila.
Iris
,, Elijahi nechoďte za ní, je no neměla bych vám to říct, ale její dům má ochranou bariéru, před zlem co ji pronásleduje." , Aha"
Elijah
Nechal jsem ji jít. Nik ji chtěl dát pozvánku na ples, tak ji dal mě, já se rozhodl že ji to dám na zápraží, Iris souhlasila že na 5 minut schodí bariéru. Jel jsem do nejbližšího obchodu a koupil ji modré plesové šaty. O půl pátý jsem byl před domem, položil jsem vše na zápraží, zazvonil a zmizel.
ČTEŠ
Nadpřirozená
FanficThálie Callová je 18 létá hybridka, její otec je upír a matka je vlkodlačice. Žije ve městě Mäd. Chodí do druháku střední školy Fanti. Neustále ji někdo pro následuje, bojí se o svůj život, její nejlepší kamarádky Jenny a Iris ji chrání před zlými...