Selam arkadaşlar. Öncelikle geciktirdiğim için gerçekten çok özür dilerim. Ama 'Duyuru' bölümünde belirttiğim gibi tatildeyim ve yazmaya zaman bulamıyorum. Neyse. Umarım sizi onca bekletmekten sonra bu bölümün hakkını vermişimdir.
Bu arada bu bölümün yarısı Allison'un ağzından olacak. İnşallah beğenirsiniz. Bölüm Darly ve Allison ağırlıklıdır.
İyi okumalar...
••••••
-Allison'un Ağzından-
Carl'ın bana konserveyi verip hızlıca dışarı çıkmasından sonra bir süre konserveye baktım. Ardından konserveyi açarak yemeye başladım. Sincaptan daha iyiydi en azından. Midem yaklaşık bir aydır sincap yuvasına dönmüştü resmen. Konserve püremi yemeye devam ederken,uzun siyah saçlı ve siyahi olan bir kadının sesiyle irkildim.
- Selam.
Korktuğumu anlamış olacak ki hemen
- Ah, korkuttuysam özür dilerim. dedi.
- Sayılır. Ama önemli değil. dedim. Gülümsememi yüzümden eksik etmeyerek.
- Ben Michoone. Sende... Allison'sun galiba?
- Evet. Çok mu popüler oldum iki gün içerisinde?
Hafif bir şekilde güldü ve
- Rick ile konuştum da oradan bu bilgiler. Darly'nin kayıp ikizisin galiba. Dedi.
Bir an şaşırdım. Ama sonra Michoone yüksek bir sesle gülerek;
- Ne kadar espiritüel bir insanım böyle. Umarım gerçek anlamamışsındır. Herneyse ben gideyim de sende yemeğini ye.
Sonra durakladı ve bana yaklaştı.
- Açıkçası...berbat görünüyorsun. Sanki...dışarıdakiler gibi. Kendine bak biraz. Yine uzattım. Neyse görüşürüz.dedi ve hızlı adımlarla dışarıya doğru gitti.
Açıkçası haklıydı. Kızmam ve ya kırılmam için söylememişti zaten.
•••••••
Püremi bitirdikten sonra hapishaneye Fransız kalmıştım. Neyin nerede olduğunu bilmiyordum. Hücremi bulmak için ayağa kalktım ve o sırada içeriye Carl girdi. Yanımdan geçerken hiçbir şey demedi. Biraz daha uzaklaştıktan sonra bana arkasını dönmeden seslendi.
- Darly bahçede seni bekliyor.
Sonra biraz daha ilerledi ve
- Geldiğim kapıdan çıkarsan onu görebilirsin. dedi.
Ego tavan diye geçirdim içimden. Sonra Darly'nin beni çağırdığı aklıma geldi ve Carl'ın dediği kapıdan çıktım. Kapıdan çıkınca karşıma 2-3 tane araba ve bir adet motorla uğraşan Darly çıktı. Yavaş adımlarla yanına yaklaştım ve
- Beni çağırmışsın. dedim.
- İşimiz var seninle bugün ondan çağırdım.
- İş? dedim meraklı gözlerle.
- Nasıl ok kullandığı merak ettim. Bugün seninle kısa bir antreman yapacağız.
- Hahaha güldürme beni! dedim yapmacık kahkahamla.
- Bende meraklı değilim sana. Motorumla zaman geçirmek varken sana antreman yaptırmak benim için de zevk verecek bir iş değil.
- Sende istemiyorsan neden yapıyoruz?Saçma...
- Birisi rica etti.
- Rick?
- Carl.
••••••
Şu andan itibaren Carl'ın ağzından.
-Carl'ın Ağzından-
Darly'nin teklifimi geri çevirmemesine sevinmiştim. Allison'un sıkı bir Darly Antremanı'ndan sonraki halini merak ediyordum doğrusu. Bu antreman isteğimin diğer sebebi de oku nasıl kullandığını merak etmemdi. Konuşurken o kadar kendinden emindi ki gerçekten de merak etmiştim. Kısa bir süre içinde dışarıyı görebilen bir pencere buldum. Galiba yeni başlıyorlardı. İzlemeye koyuldum...
••••••
Şimdi de Allison'un ağzından yazacağım. Ara sıra böyle geçişler olacak.^^
-Allison'un Ağzından-
Antreman bitmişti. Gerçekten çok eğlenceliydi.
- Darly b-bu süperdi!
Darly afallamış bir şekilde bana bakıyordu.
- N-ne?! Sen yorulmadın mı?
- Ne yorulması? Bu buradaki en güzel günümdü.
Darly bir anda gülmeye başladı.
- S-sen hahahhahah. Gerçekten ruh ikizimsin. Hahaha. Gerçekten...
Darly'nin gülmesiyle beraber bende gülmeye başladım.
- Seni başta gözüm tutmamıştı ve bir serseri olduğunu düşünüyordum ama şimdi gerçekten mükemmel birisi olduğunı kanıtladın Darly!
- Herkes böyle düşünür başta. Şaşırmadım.
Çok eğlenceliydi. Sanki yaşıtım.
- Hey!
Bir anda ikimizde sustuk. Gelen Rick'ti.
- Selam. dedim. Neredeyse ağzım kulaklarıma varmış bir şekilde.
- Gruba alışmaya başladın galiba. dedi Rick gülerek.
- Rick, galiba ruh ikizimi buldum.
- Galiba mı? dedim Darly'e gülerek.
- Galiba değil. KESİN!
Tekrardan gülmeye başlamıştık.
- Hahahah siz ikiniz çıldırmışsınız. Herneyse toplantı var. Onun için çağıracaktım. Acele edin. dedi Rick.
Bizde kendimizi toparlayıp Rick'i takip ettik.
•••••
Hapishaneye geri döndüğümüzde -salgından sonra alışık olamadığım- bir kalabalık gördüm. Garipsemiştim. Darly'nin yanından ayrılmamaya çalışıyordum. Sanki okula yeni gelmiş bir çocuk gibi hissediyordum, annesinden ayrılmak istemeyen. Sonra farkında olmadan Darly'nin ceketini tuttuğumu fark ettim. Sonra Darly benden kurtulmak istercesine kendi yeri olduğunu düşündüğüm yere oturdu ve bana da yanına gelmem için işaret etti. Sanki kovalanıyormuş gibi koşarak yanına oturdum. Utanmıştım. Ardından benim yanıma da Carl geldi ve Rick toplantıyı başlattı.
•••••
-Carl'ın Ağzından-
Babamın her zamanki Yeni Üye Konuşması'nı dinledikten sonra herkes dağılmaya ve işlerine geri dönmeye başlamıştı. Bende kalkıp bahçeye doğru ilerliyordum ki Allison'un
- Carl bir saniye beni de bekler misin? demesiyle duraksadım.
Yanıma gelince
- Ne var? dedim.
- Biraz konuşabilir miyiz? Lütfen...
Tamam anlamında başımı salladım ve beni takip etmesi için işaret ettim. Kabul ediyorum fazla egolu davrandım.
•••••
Bahçeye vardığımız da her zaman oturduğum yere doğru yöneldim.
- Seni dinliyorum. dedim.
- Gerçekten kalbini kırmışsam eğer kusura bakma. Biliyorsun Dünya denilen şeyin halini, kimseye güvenemiyor insan. Benimki de bir anlık refleksti.
Konuşması gerçekten içtendi. Zaten bende fazla abartmıştım galiba.
- Tamam ya sorun değil. dedim ve benden beklenmeyecek bir hareket yaptım. Elimi uzattım.
O da şaşırmış olmalı ki elimi geri çekeceğim korkusuna kapılıp hemen elimi sıkmıştı. Yani öyle gözüküyordu.
- Bu kadar kolay olacağını sanmamıştım. Yani sakın yanlış anlama dediğim hiçbir şey yalan değildi. Ama senin bunu sabahtan beri sürdürmen... Kısacası kolay olacağını düşünmemiştim.
Güldüm. Kelimeleri aceleyle söylemesi komiğime gitmişti.
- Carl. Bu arada sana bir şey sorabilir miyim sabahtan beri aklımda?
- Tamam. Bekliyorum.
- Darly'den... Neden bana antreman yaptırmasını istedin?
Bir an kalakalmıştım. Ne diyecektim? Nasıl ok kullandığını merak etmiştim mi? Saçmalıktı. Saçmalık!
- Imm.. Ben..
- Hey! Ruh İkizim nerelerdesin? Seni arıyordum.
Ah Darly ilk defa... Tam zamanında.
- Carl, Darly çağırıyor gitmeliyim. Akşam görüşelim istersen?
- Olur. Nöbetteyim ben kulede. Gelirsin... Uyku tutmassa.
- Tamam. dedi. Ve gülümseyerek yanımdan uzaklaştı.
Darly'de bana el sallayarak uzaklaştı.
BÖLÜM SONU!
Umarım beklemenize değmiştir. Yeni bölümün bugün gelme ihtimali var. Bugün gelmesse yarın kesin İnşallah.
Kendinize iyi bakınn...
Öpüldünüz.
Sevgilerle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyuşuk Şerif
FanficOrmanlık alana doğru koşmaya başladım. Sonsuza kadar koşabilirdim. Hiç durmadan, yorulmadan. Sonra karşıma bir aylak çıktı. Belki de kendimi ona teslim etmeliydim. Kolumu ona doğru uzattım ama o anda aylağın kafasına bir ok saplandı. Bu oydu, yine k...