Oare si EL simte la fel?

50 4 1
                                    

La început nu mi-am dat seama, dar încet, încet am început sa ne vedem în fiecare zi.

Pentru că în fiecare vară aveam câte o "gașcă", cu care deobicei mă întâlneam mai în fiecare zi. Nu-mi imaginasem niciodată că și el va face parte din acea "gașcă", formată la început doar din 4 persoane, 2 fete și 2 băieți.

Începusem deja să vorbim în fiecare zi. Eu mă tot gândeam: "Oare si el simte la fel?". Însă aveam să aflu un răspuns cât de curând.

Într-o zi, când urma să ne întâlnim din nou, eu aș fi urmat să fiu singura fată, pentru că cealaltă fată din "gașcă", una din prietenele mele cele mai bune, Lili, vinea aici doar in vacanță. Când s-a întors acasă, am spus că trebuie să mai chem măcar o fată, până la urmă, mă voi simți prea ciudat să fiu doar eu. Așa ca am chemat-o pe Didi, o fată care începuse să se apropie dintr-o dată mult de mine, și care la care nu mă gandisem vreodată să îmi fie o prietenă așa de bună și că în viitor ea mă va înțelege pe mine și eu pe ea.

Zilele au trecut, noi ne întâlneam în fiecare zi, eu si EL vorbeam în fiecare zi.

Am ajuns și la ziua de 14 iulie. Parea a fi o zi răcoroasă, dar cine n-a ascultat-o pe mama să îsi ia măcar o bluză de trening ? Exact... Eu!

Întâlnirea noastră a început normal, ne-am plimbat toți, am stat și am vorbit, am glumit, însă pe seară, începuse să se lase frig. Ne-am pus într-un leagăn mare. Eu m-am pus lângă EL.

L-a un moment dat chiar începuse să-mi fie frig, și am întrebat: "Numai mie mi-e frig?". Deși știam deja răspunsul la întrebare, până la urmă toți aveau un hanorac, ceva, numai eu nu.

Atunci EL nu a mai stat pe gânduri și...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vă țin puțin în suspans...
Următorul capitol s-ar putea să vină tot azi.

Please...Love me!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum