De cee?!

45 4 1
                                    

Atunci EL nu a mai stat pe gânduri... Mi-a dat imediat bluza lui de trening.

Aici a început totul.. Cu o simplă întrebare: "Numai mie îmi e frig?" a început o poveste de dragoste mai ceva ca în filme. Sau cel puțin așa mi s-a părut...

Toți se uitau atent la noi doi. Eu încercam să îi ignor, dar îmi era foarte greu!

M-a întrebat dacă încă îmi este frig, dar nu am apucat să-i răspund că el deja mă luase în brațe! Mă simțeam atât de ciudat în brațele lui... Acum chiar că toți se uitau la mine...

În momentul ăla, singurul gest pe care l-am putut face, a fost să îmi las capul pe umărul lui...

Am stat așa, cred ca aproape o ora, chiar daca mie mi s-a părut doar un minut... Pe la ora 21:15 am plecat toți.

Didi a început să mă ia la întrebări, gen: "Băi, voi doi sunteți împreună?". Eu i-am răspuns că nu, nu e nimic între noi, doar că suntem mai apropiați... Însă eram cam prea apropiați, se pare...

În noaptea aia...mi s-a părut că e cea mai frumoasă noapte din viața mea... Însă acum...pot spune că nu e pe lista nopților mele preferate!

Nu o să uit vreodată noaptea aceea...

23:10...vorbeam cu Zuzu (porecla pe care i-am dat-o eu lui Lili).. La un moment dat...mi-a spus ceva...ceva ce m-a bucurat foarte tare atunci...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
În sfârșit a venit și următorul capitol! :)))
Dar ce pot face eu la 12 noaptea ? Ce altceva decât să scriu pe wattpad ? :)))
Sper, sper! ca urmatorul capitol să vina cât de curând posibil!

Please...Love me!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum