Întrebări și răspunsuri...

16 1 0
                                    

Am chemat-o apoi și pe Didi, care imediat ce a venit a vrut să vin cu ea la magazin...mă rog...a vrut asta doar ca să mă ia la întrebări. "Voi doi sunteți împreuna?!" m-a întrebat ea.

Eu am început să-i explic totul, că toate astea s-au întâmplat aseară, și că și pe mine m-a mirat că și el simte la fel ca mine. Am început să râdem amândouă ca 2 nebune.

Când ne-am întors la ceilalți, EL a insistat să stau lângă el. Așa am și făcut. M-am așezat, iar EL m-a luat în brațe și m-a pupat pe obraz. Nu știu dacă am roșit, sau dacă cineva m-a văzut, dar...asta e!

La un moment dat, a venit și vărul lui, Gabi. Am vorbit, am glumit și am glumit ceva timp. Deodată, am observat că Gabi se uita la noi doi și a spus: "Băi, vă stă chiar bine împreună!". Atunci eu m-am uitat exact în ochii LUI, iar EL în ai mei... Ne-am uitat așa, unul la altul, vreo cateva momente, după care m-a luat în brațe.

Mă rog...trecând de această zi, care a fost cam ciudată deoarece a fost prima noastra întalnire ca și cuplu... Următoarele zile au fost cam la fel: lungi și plictisitoare la început...dar parca scurte și romantice spre sfârșit...

Însă am o singură zi pe care, oricât de mult aș vrea...oricât de mult aș încerca..nu o pot uita!

Îmi amintesc totul de parcă s-ar fi întamplat chiar ieri!

O zi însorită...gașca noastra obișnuită, cu care ieșisem și în ultimele zile...dar mă rog...nu asta contează...contează ce s-a întâmplat...mda...ce s-a întâmplat...greu de explicat...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ok...am pus si capitolul acesta in sfarsit!

Please...Love me!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum