Capitolul 9

1.7K 105 3
                                    

Eu: Daca intradevar ma iubesti,da-ti jos gluga! Poate imi aduc aminte de tine..

Eric: Of...pai.. daca poate asa o sa ma recunosti...

In sfarsit aveam sa il vad. Sa ii vad fata nenorocitului astuia care m-a terorizat zile intregi,care poate ma iubeste..

*Cioc,cioc*

Doctorul: Domnisoara Weskell?

Eu: Da domnule doctor?

Off,firar! Serios acum! De ce?! De ce tocmai acum m-a intrerupt!

Doctorul: Trebuie sa va odihniti. Spune intrand in salon.

Eu: Nu ma mai puteti lasa 2 minute?

Doctorul: Imi pare rau,e necesar. Trebuie sa va odihniti,altfel puteti avea din nou probleme.

Eric: Raluca,mai sunt zile. Stai linistita. Mai importanta sanatatea ta decat dezvaluirea identitatii mele.

Eu: Off..bine atunci. Inteleg.

Eric: Doctore,vreau sa va pun o intrebare. Una singura.

Doctorul: Orice.

Eric: Cand va fii externata?

Doctorul: Maine dimineata la ora 9:40.

Eric: Multumesc.

Wow... Poate lui Eric chiar ii pasa. Peste 2 minute raman singura in salon. Incerc sa adorm.

*Dupa 1 ora*

Doctorul: Domnisoara?

Eu: Da doctore?

Doctorul: Trebuie sa mancati. Spune si aseaza o farfurie cu piure si o pulpa de pui.

Eu: Multumesc. Chiar eram lihnita. Spun si il privesc pe doctor iesind din camera.

Dupa ce mananc, ma pun sa citesc o revista dintre cele pe care m-i le adusese asistenta. Dintr-o data telefonul imi suna. Tresar brusc scapand revista. Ma uit la ecran si observ ca ma suna Eric.

Eu: Da Eric.

Eric: Raluca,trebuie sa iti spun ca maine aveam de gand sa vin sa te iau,dar trebuie sa plec in America pentru 1 saptamana. Chiar imi pare sincer rau.

Raman uimita pentru cateva secunde.

Eu: N..nu...! Nu! Nu e corect! Maine trebuia sa te cunosc,sa iti vad fata! E...eu..nu ,nu pot sa cred.

Eric: Uite Raluca,imi pare nespua de rau,sincer. Dar trebuie sa plec cu parintii. Tata are niste treburi de rezolvat pentru serviciu.

Eu: B..bine. Pa Eric.

Eric: Te-ai suparat?

Eu: Nu! Chiar deloc!Pa!

Eric: Raluca,nu este vina mea..

Eu: Ai 19 ani! Nu esti obligat sa te duci cu ei! Puteai sa ramai aici pentru mine!

Eric: Nu imi pot dezamagii familia! Sunt sigur ca si tu ai pleca cu parintii tai,chiar daca ai avea 27 de ani doar ca sa nu ii dezamagesti sau ranesti!

Eu: Mda..poate ca ai dreptate. Poate...Acum vreau sa ma intorc la cititul revistelor. Pa Eric!

Eric: Pa Ralu.

Eu: Ralu..?

Eric: Da. Asa iti mai zic,ca si alint.

Eu: Bine,bine. Stai asa,sigur nu e doar o scuza prosteasca de a ta ca sa ma pacalesti?!

Eric: Raluca,nu te-as rani. Jur!

Eu: Sigur?

Eric: Pe cuvant. Trebuie sa inchid. Te iubesc. Pa.

Eu: Pa...Eric.

~Apel incheiat~

Raman suparata,dar nu stiu de ce.. Totusi are dreptate. Dar in continuare ma gandesc ca poate e o scuza si nu pleaca nicaieri...







Heii scuze ca nu am pus poza cu Eric,dar m-am gandit la o alta continuare,asa ca nu stiu sigur cand o sa pun o poza cu el. Dar intre timp, poate voi pune o poza cu Raluca.
Scuze si pentru acest capitol,dar nu am avut asa multa inspiratie si m-am simtit cam rau...Dar sper sa va placa. No judge me. Pls ^_^
Pareri?
Kisses.

Apel Cu Numar Privat (+18)Where stories live. Discover now