Capitolul 24

1.3K 71 15
                                    

Vlad: Da-ti jos prosopul si schimba-te.

Eu: Daca m-ai lasa sa ies,as face chestiile astea.

Vlad: Aici! Ti-am zis ca a 2 a oara nu te mai las.

Eu: Ai promis..

Vlad: Ti-am zis ca a 2 oara nu te mai las! Nu te-am rapit degeaba! Da-ti dracului jos prosopul ala de pe tine! Tipa la mine si se apropie periculos de mult.

Eu: Nu mi-l dau jos!

Vlad: Jur ca daca nu iti dai tu jos prosopul ala de pe tine,am sa ti-l dau eu,si nu cred ca ti-ar placea! Stim amandoi asta!

Eu: Nu vreau! De ce sa mi-l dau jos?!

Vlad: Vreau sa-ti vad corpul!

Eu: Fii serios! Ce ai vrea sa vezi la o fata asa urata ca mine?! Serios acum,puteai sa rapesti o gramada de fete bune,cu sani,fund si perfecte,de ce m-ai ales tocmai pe mine?!

Vlad: Pentru ca tu esti altfel! Nu esti ca celelalte curve!

Eu: Pai tu esti la fel ca ceilalti afemeiati si poponari! Dupa ,cuvintele spuse de mine,tacerea s-a lasat in toata camera pentru lung timp,dar normal ca Vlad vrea s-o rupa:

Vlad: Ultima oara cand iti spun,da-ti dracu' prosopul ala jos de pe tine sau o fac eu si te si fut!

Eu: Esti asa prost! Ca ceilalti! Vreti toti doar sex! Atat si sunte.....Cuvintele mele au fost intrerupte de Vlad care incearca sa ma dezbrace cu forta. O doamne el chiar nu glumea!
Opreste-te obsedat sexual ce esti! Spun si incerc sa il indepartez de pe mine,dar nu stiu cum ajung pe jos cu Vlad deaspura mea si prosopul acoperindu-mi doar partea de jos a corpului. Vlad statea lipit cu corpul lui de sanii mei. Chestia asta se simte ciudat si incomfortabil in cazul in care esti virgina. Nu vreau sa se intample asta!

Eric p.o.v

Eu si cu Emma stateam de vreo 2 ore in camera asta incercand sa detectam apelul si inca nu pot sa cred ca Emma ma iubeste. M-a iubit in tot acest timp,iar eu nu stiam. Trebuia sa-mi fii dat seama! Gandurile mele sunt intrerupte de o voce

Politist: Am reusit! Am gasit sursa apelului!

Eu: In sfarsit! Deci?

Politistul: Trimitem 3 masini de politie chiar acum spre locatie.

Eu: Merg si eu!

Emma: Si eu! E sora mea!

Politstul: O sa mergeti cu 2 dintre politisti.

Eu: Trebuie sa ne grabim!

Eu si Emma mergem impreuna cu politistul sef pana la o masina de politie in care se aflau alti doi politisti. Eu si Emma urcam in spate si pornim cu o viteza inexplicabil de mare. Sper doar ca Raluca sa fie bine,ca altfel o sa-l castrez pe acel obsedat dupa care o sa-i trag un glont in cap!

Raluca p.o.v

Vlad: Ce sani frumosi ai Raluca,demn de invidiat.

Eu: Esti ca toti ceilalti! Politistii o sa te gaseasca! Sunt sigura! Cineva o sa ma salveze si nu te vad bine!

Vlad: Macar o sa merite.

Spune si isi da pantalonii si boxeri jos. Nu puteam sa ma uit asa ca mi-am inchis ochii. Niciodata nu am mai vazut un barbat dezbracat,si sincera sa fiu nici nu vreau,deocamdata.
Vlad imi da jos si ultima particica din prosop care imi acoperea corpul.

Apel Cu Numar Privat (+18)Where stories live. Discover now