Capitolul 2

36K 1.8K 290
                                    


Hailey

— Poți să-mi explici ce-a fost asta?

Aria mă atacă imediat ce am rămas singure și mă încrunt în fața tonului ei hotărât.

— Asta... ce? încerc să mă prefac că nu înțeleg.

Ochii ei albaștri mă privesc atenți câteva secunde, apoi șatena pufnește supărată.

— Cine e tipul?

Cameron... Numele lui îmi vine în gând imediat și sunt la un pas să îl spun cu voce tare.

— De unde să știu? ridic din umeri, încercând să par indiferentă. M-am izbit de el și am căzut amândoi în apă, atâta tot.

— Aha! spune Aria neîncrezătoare. Asta după ce v-ați examinat atent unul pe celălalt peste apa cristalină a piscinei! continua ironică. Crezi că sunt oarbă? Sau surdă? L-ai studiat mai mult decât atentă minute bune și ai început să bombăni în momentul în care blonda aia s-a urcat pe el! îmi explică atunci când o privesc mirată. În plus, dacă nu ar fi fost ceva, l-ai fi pocnit în secunda în care a pus mâna pe tine! Dar nu, tu ai stat agățată de gâtul lui, ba chiar l-ai îmbrățișat! Și te-ai înroșit, Hailey!

— Normal că m-am înroșit! Rămăsesem fără sutien!

— Și asta cum s-a întâmplat? mă întreabă cu ochii mijiți. Ia vino încoace! mă cheamă mai aproape de ea și mă întoarce cu spatele, studiind atentă închizătoarea buclucașă. Ridică-ți mâinile! mă instruiește și eu o ascult fără să stau pe gânduri. Acum mișcă-le! și fac întocmai până când realizez cât sunt de caraghioasă.

— Te-a bătut soarele în cap? o întreb nervoasă, dar scot un sunet de surprindere când Aria prinde de închizătoare și trage temeinic de ea și de sutien, dându-le apoi brusc drumul și mă trezesc lovită ca de un elastic. Au!

— Exact cum bănuiam! mormăie ea gânditoare și știu la ce se gândește.

Și eu am bănuit același lucru, deși pare imposibil: Cameron mi-a desfăcut sutienul!

— Crezi că...? încep întrebarea, dar mă opresc scuturând din cap.

— Oh, da! exclamă sigură pe ea și mă privește gânditoare în timp ce își lovește bărbia cu un deget. Interesant... Foarte interesant!

Ce naiba găsește interesant în faptul că un tip m-a lăsat cu sânii goi într-o secundă, fără ca eu să-mi dau seama și, cel mai uluitor lucru, că a făcut-o de față cu frații mei și aceștia nu au văzut nimic?!

— Este interesant faptul că pari... interesată! îmi explică Aria, parcă știind ce gândesc și își mișcă sprâncenele atât de sugestiv că mă pufnește râsul.

— Nu sunt interesată! îi răspund. Poate doar... curioasă!

Adevărul este că sunt mai mult decât curioasă! M-am întrebat cum ar fi să-i simt brațele în jurul meu și am aflat! Dar nu m-am așteptat nici în ruptul capului la... curentul pe care l-am simțit, la modul în care, atunci când l-am simțit tare între picioarele mele, m-am încălzit! Parcă aveam o sută de grade! Iar dacă erecția sa instantanee nu a fost de ajuns, atunci privirea lui și felul în care m-a strâns mai aproape mi-a arătat că nici el nu a fost imun la aprinderea bruscă dintre noi! Dacă apa din piscină ar fi început să fiarbă, mi s-ar fi părut un lucru absolut normal!

Dar e pentru prima dată când am simțit așa ceva și nu pot să îmi explic nici mie însămi reacția pe care am avut-o sau felul în care m-am simțit, darămite să mai vorbesc despre asta cu cineva, chiar dacă acest cineva este Aria!

TRIPLU "H" vol.2  (publicată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum