Capitolul 10

25.3K 1.7K 333
                                    




Kim

Șocul pe care îl simt eu când o văd pe Hailey intrând în restaurant la brațul unui bărbat este nimic în comparație cu ceea ce pare să simtă Hayden. Mârâitul lui sonor și faptul că se ridică brusc în picioare, cu fiecare mușchi din corp încordat, mă face aproape să râd.

S-a temut de clipa asta de când Hailey s-a născut și, chiar dacă știa că o să se întâmple odată și odată, se pare că l-a prins tot nepregătit!

Privirea mi se întoarce curioasă spre cel care o însoțește pe fiica mea și nu pot să nu zâmbesc. Bărbatul e superb și arată minunat împreună. Bravo, Hailey!

Dar am parte de o nouă surpriză când cei doi se apropie de masa noastră și înghit în sec când realizez că nu sunt alții decât persoanele cu care trebuia să ne întâlnim. Se pare că soarta se joacă tare de tot cu soțul meu în seara asta!

— Hayden, doamnă Morgan, v-o prezint pe iubita mea, Hailey!

Încerc să fac abstracție de modul în care tânărul bărbat pare topit după Hailey, ca și de faptul că ea se lipește cu totul de el și să mă concentrez pe Hayden atunci când îl aud spunând mai nervos decât l-am văzut vreodată:

— De când dracu' e fiică-mea, iubita ta?

O, Doamne, sper să nu se lase cu bătaie!

Este evident că întâlnirea asta este o surpriză pentru noi toți și tresar când Hayden face un pas în față înainte ca eu să îl pot prinde de mână. Dar ceea ce îl opreşte brusc sunt gesturile celor doi: Hailey se lipeşte mai mult de bărbat, iar acesta o strânge protector în brațe, vrând parcă să o apere de Hayden. La naiba, asta e o lovitură sub centură!

— Bănuiesc că tu ești Cameron Bennett! îi spun întinzându-i mâna și un zâmbet larg mi se așterne pe față. Soțul meu te-a lăudat destul de mult în ultimele zile! Mă bucur să te cunosc!

Spre surprinderea mea, deși este evident șocat de aflarea faptului că noi suntem părinții lui Hailey, Cameron nu pare să se piardă cu firea în fața mârâielilor sonore și îmi zâmbește imediat înapoi.

— Și eu mă bucur să vă cunosc, doamnă Morgan!

Unu-zero pentru Cameron, îmi spun în sinea mea când îl văd ajutând-o pe Hailey să se așeze și purtându-se extrem de natural, nu de parcă tatăl iubitei ar fi doar la un pas de el și amenințându-l cu moartea!

— Spune-mi Kim! Iar tu, Hayden, stai jos și nu mai mârâi, că se uită tot restaurantul la tine! spun în șoaptă, trăgându-l ușor de mână.

Privirea disperată pe care soțul meu mi-o aruncă m-ar face să râd dacă nu aș știi cu adevărat ce este în sufletul lui, dar mă ascultă.

— Am înțeles că te-ai mutat în Houston! încerc să deschid conversația când este evident că nimeni nu are curajul să o facă, Hayden încercând să-şi revină şi având privirea încruntată fixată pe mâinile împletite ale celor doi tineri.

— Azi dimineață m-am întors! răspunde Cam și privirea îi fuge imediat spre Hailey ce se înroșește brusc.

— De când durează... toată treaba asta? întreabă Hayden ceva mai calm, când îi revine vocea, cu privirea trecând de la unul la celalalt. De abia te-ai mutat! Unde și când v-ați cunoscut?

— Ne-am cunoscut acum o lună, în LA! îi răspunde zâmbind Hailey. Ne-am mai întâlnit de câteva ori de atunci.

— V-ați întâlnit de câteva ori și sunteți deja iubiți! bombăne el și îl prind de mână, atrăgându-i atenția asupra mea.

TRIPLU "H" vol.2  (publicată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum