Capitolul 11

29.6K 1.8K 386
                                    


Cameron

Deşi de abia ce am plecat din fața restaurantului şi pot să jur că Hayden şi Kim au încă privirile pe noi, nu mă mai pot abține! Așa că opresc mașina și, luându-i între palme fața, îi dau lui Hailey sărutul după care am tânjit întreaga seară.

Cu toate că îmi răspunde imediat și o simt tremurând, întrerupe sărutul prea repede după gustul meu.

— Ești nebun! Pornește mașina până nu eşti arestat că ai blocat circulația! îmi spune cu respirația sacadată.

— Mă scoate Hayden pe cauțiune! îi răspund uşurat că am scăpat cu viață de la cina plină de surprize și izbucnim amândoi în râs.

— Sau aruncă cheia! spune ea ironică și bănuiesc că nu este departe de adevăr.

— Mă descurc cu orice ușă! îi reamintesc și râsul ne dispare subit lăsând loc doar dorinței atunci când amândoi ne amintim de modul în care ne-am petrecut dimineața. Unde vrei să mergem? o întreb în timp ce pornesc mașina.

Adevărul este că aş duce-o la mine, dar nu cred că este o idee bună şi ştie şi ea acest lucru!

— Reziști o seară cu băieții? mă întreabă Hailey zâmbind, dar îi simt provocarea din voce.

— Iubito, am supraviețuit cinei cu tatăl tău: nu a ieşit cu bătaie, nu ne-am înecat cu mâncarea, nu te-a luat de lângă mine fugind să te ascundă! Băieții sunt floare la ureche! Sunt curios însă dacă vor rezista ei să te vadă o seară întreagă în brațe la mine!

Încă mai râdem amândoi când, în urma indicațiilor lui Hailey, opresc în fața unui club, probabil locul în care se strâng ei în fiecare weekend. O coadă lungă formată din oameni se întinde pe trotuar şi mă întreb dacă chiar crede că o să am răbdare să aştept atât de mult până intrăm. Dar bruneta mă trage de mână şi intră ca la ea acasă după ce îi aruncă doar un zâmbet larg uriaşului de la intrare.

— Unde ai fost până acum?

Întrebarea spusă pe un ton îngrijorat este pusă de data aceasta de Hudson, în timp ce mă măsoară încruntat.

— Cu mine! îi răspund în timp ce o trag pe Hailey în brațele mele și zâmbesc încântat când se ghemuieşte imediat la pieptul meu.

— De parcă asta m-ar liniști! bombăne el înfundat şi privind la mâinile mele. Ai noroc că Hunter a fost ocupat întreaga seară cu Aria, că altfel ne punea să vă căutăm prin tot orașul!

Ignorând cu desăvârșire bombănelile lui și privirile curioase ale celor din jur, o trag pe Hailey pe ringul de dans. Muzica ce se aude în difuzoare îi face pe toți cei din jur să țopăie și să se rupă în figuri, dar eu prefer să ne legănăm încet pe o melodie știută doar de noi.

Știu că nu este dans ceea ce facem noi, dar este scuza de a o ține în brațe. De a-i simți corpul aproape fără să mă facă să înnebunesc. Modul perfect în care ne potrivim mă face să scap un geamăt de dorință şi îi cuprind buzele într-un sărut flămând, iar Hailey îmi răspunde imediat, lăsând să-i scape același sunet gutural care îmi merge până la suflet și-mi face inima să tresalte.

— Toată săptămâna m-am gândit numai la asta! îi șoptesc ușor la ureche și o simt înfiorându-se. La tine, la gustul tău, la sunetul pe care îl scoți când te sărut! La cât de mult te doresc și cum va fi când o să fac dragoste cu tine!

Ochii îi strălucesc când îmi aude vorbele şi obrajii i se îmbujorează, dar nu își pleacă privirea.

— Nu cred că o să se întâmple prea curând! îmi șoptește și ea. Mai ales că o să mă mut din cămin! se încruntă acum. Şi chiar mi-aş dori să îmi explici de ce te-ai bucurat când ai auzit de mutare!

TRIPLU "H" vol.2  (publicată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum