Cameron
În ciuda amenințărilor deloc discrete pe care le aud în spatele meu şi conştient că gestul meu îmi poate provoca daune fizice din partea celor doi iubiți geloşi, sau şase, căci nici ceilalți patru nu par mai calmi deşi stau un pas mai în spate, sclipirea din ochii albaştri ai lui Hailey mă face să ignor orice altceva în afară de ea.
Cu toate că i-am dat ocazia să aleagă, nu a schițat nici cel mic gest că ar dori să plece din brațele mele, aşa că o sărut din nou. Deja mi-e dor de gustul ei, deşi au trecut doar câteva secunde de la ultimul sărut şi ştiu că o să-mi lipsească şi mai mult de acum încolo.
Nu mi-am putut dezlipi ochii de pe Hailey din prima clipă în care a apărut la clubul lui Steve şi am urmărit-o în ciuda faptului că îmi încălcam principiul conform căruia nu mă dădeam niciodată la o femeie care era a altcuiva. Iar după modul în care era protejată, Hailey era clar a unuia dintre cei şase!
Gemenii păreau sa aibă cele mai multe "drepturi" asupra ei, dar faptul că preferau să stea la masa aia, înconjurați de fetele care nu-i ajungeau ei nici la degetul mic, m-a făcut să nu mai înțeleg nimic. Cum naiba să îți pierzi timpul cu altele când ai ocazia să stai cu ea?!
Am fost uimit că mi-a simțit privirile iscoditoare deşi m-am străduit să fiu cât mai discret şi m-a intrigat la fel de mult şi modul în care am simțit cum m-a studiat şi ea, cu toate că distanța dintre noi era destul de mare.
Nu am plănuit căderea în piscină, mă îndreptam spre bar doar curios din cale-afară să îi văd ochii mai îndeaproape şi să mă conving că pielea uşor bronzată este într-adevăr atât de catifelată pe cât părea de la depărtare. Pur si simplu, eram doar intrigat de interesul pe care mi l-a stârnit, iar accidentul nu a făcut decât să mă ajute să văd tot ce mi-am dorit! În momentul în care, în cădere, mâna mea a simțit încuietoarea sutienului, instinctul a acționat de capul lui şi anii de experienţă m-au ajutat să îl desfac fără să simtă măcar!
Dar nimic nu m-a pregătit pentru felul în care m-am simţit atunci când sânii generoşi i s-au lipit de mine! Nu cred că m-am mai excitat atât de rapid în viața mea şi am fost la fel de uluit de reacţiile noastre ca şi ea!
Comparativ cu asta, ceea ce simt când sunt cu Alice, blonda cu care am fost vreo două luni, se poate numi un duș rece! Oricâte variante mi-aş fi imaginat, nici una nu s-ar fi potrivit cu realitatea! Ochii albaștri, deși uluiți, m-au făcut să îmi doresc să mă pierd în ei, iar pielea catifelată mi-a încins fiecare porțiune de corp în care m-a atins!
În ultimele două luni, din care șase săptămâni am fost plecat, Alice a trebuit să se chinuiască să îmi mențină treaz interesul față de ea, pe când Hailey... Pur și simplu, Hailey mi-a dat foc într-o secundă! Dar nu aveam de gând să stârnesc un scandal care era evident în urma privirilor aruncate de cei şase bărbați, iar faptul că urma oricum să părăsesc LA-ul peste câteva zile pentru o perioadă incertă de timp m-a determinat să plec în timp ce Hailey era dusă aproape cu forța să îşi schimbe costumul de baie.
Ultimul lucru la care mă aşteptam era să ne reîntâlnim, iar reacția chimică pe care am simțit-o din nou în cabina de probă a magazinului aproape că m-a făcut să mă gândesc să îmi anulez plecarea la Houston, dorindu-mi să rămân şi să am ocazia să o cunosc mai bine.
Sunetul pe care Hailey îl scoate acum, ceva între geamăt şi torsul unei pisici, îmi răscoleşte simțurile şi mai rău, făcându-mi excitaţia să devină atât de tare încât aproape doare şi nu pot să nu mă întreb cum ar fi să fiu în ea. Fir-ar să fie, am douăzeci şi cinci de ani şi niciodată nu am dorit mai mult o femeie! Am întâlnit-o doar de trei ori şi m-a zăpăcit total!
CITEȘTI
TRIPLU "H" vol.2 (publicată)
RomancePentru toți cei din jur, Hailey Morgan pare să fie doar răsfățata familiei. Dar nimeni nu ştie că nu este atât de ușor să fi singura fată între șase băieți. Doi frați și patru veri extrem de protectori. Hailey va încerca să iasă de sub aripa protec...