chapter 5

22 0 0
                                    

Hor sa na to! Lola

Zasmiala som sa a venovala mu popudený úsmev. "Prečo sa pýtaš mňa. V Californii som prvý krát. Nevyznám sa tu. Dokonca netrafím ani z letiska sem na Spring Break street." oznámila som mu pohoršene. Po chvíli rozmýšľania mi položil otázku. "Jedla si?" Až vtedy mi docvaklo že naposledy som jedla v lietadle a to tiež len malú tyčinku.

Moje brucho nahlas zaškvŕkalo a ja som na Lucasa pozrela s ospravedlnením v očiach. Venoval mi pobavený úškrn. "Vidím že nie. Čo ti ale chutí?" opýtal sa a mne vzkrsla v hlave úžasná myšlienka. "Už naozaj veľmi dlho som nemala sushi... Máš rád sushi?" spýtala som sa pre istotu. "Že váhaš!" Povedal nadšene a už sme leteli ulicami.

********

V meste bolo veľa áut, mali sme s parkovaním šťastie. Lucas vystúpil a otvoril mi dvere. Zase. Viedol ma k jednému z mnoha obchodíkov. "Dáme si to zabaliť, alebo to chceš jesť tam?" "Zabaliť?" Spýtala som sa pre istotu či mu to nevadí. "Ako chceš." Objednali sme si a po chvíli sme kráčali s jedlom a pitím v ruke k stolíku v parku.

Ja som mala ice tea a Luc si dal coca-colu. Sadli sme si a po pol hodine kecania a jedenia ma Luc, len tak medzi rečou pozval k nemu. A ja som, samozrejme neodmietla a tak sme sa autom vybrali k nemu. Bolo to dosť ďaleko, no pri jeho jazde sme tam boli za 10 minút.

Toto si prosím prečítajte!
Keďže netuším ako sa dáva viac obrázkov hore, vložím vám sem ich Url. Ak chcete pozrite si. Dúfam že mi to odpustíte a kto vie tak prosíííím nech mi l povie ako sa tam dáva viac obrázkov. Ďakujem Lola

https://www.surfer.cz/images/resizer/w770-h380-q90-c770:380//upload/images/articles/id/285/01.jpg   toto je obrazok Lucasovho domu. Aj tento druhý.
http://urobsisam.topky.sk/buxus/images/cache/665xXXX/fotogaleria/fotogalerie/zahrada_13/kozuby_a_ohniska_pri_dome/02_thinkstockCZ_kozub_107924409.jpg
  

Zastavili sme pred niečím obrovským a moderným. Neviem to identifikovať. Rodinný dom? "Wow!" dostala som zo seba. Lucas mi venoval pobaven6 úšrkn a viedol ma dnu. Udivene a zároveň ohúrene som sa obzerala.

Celý dom bol krásny. Vybehli sme po schodoch a vyšli sme na... ... ako to nazvať terasu medzi dvomi časťami domu? Prešli sme do druhej časti. Vlastne ono to bola len jedna obrovská izba. (Pozrite obrázok hore) oproti posteli a poličkám na knihy boli okná od zeme až po strop. Podobne ako u mňa no s tým rozdielom, že on to mal iba cez polovičku steny.

Napravo od okna bol veľký priestor a v ňom písací stôl. Až keď aom k nemu podišla som zistila, že okno tam nekončí, no ide za roh do priestoru. Toto mal tak ako ja. Bolo tam dvojo dverý pri ktorých okná končili. "Môžem sa pozrieť?" Spýtala som sa ukazujúc na dvojo dverý. "Ak sa nebojíš, že sa v tom neporiadku stratíš?" Odpovedal otázkou.

Otvorila som dvere a až teraz pochopila čo tým myslel. Vošla som do šatníku. Bolo tam veľa vecí pohádzaných po zemi. Mala som neskutočnú chuť to upratať, no Lucas ju zahnal tým hanblivým pohľadom. Musela som sa rozosmiať. "Čomu sa smeješ?" "Tebe!" "Prečo?" "Si zlatý keď sa tak pozeráš!" Krátka no zaujimavá konverzácia. Vošla som do druhých dverý a tam bola ako inak kúpeľňa ladená do hnedej.

Vrátila som sa do stredu izby na huňatý hnedý koberec. Pozerala som s otvorenými ústami priamo pred seba. "Ty, ty..." nevedela som sa vykoktať. "Tu mám kuchynskú linku aj chladničku a sporák áno..." dokončil za mňa a zasmial sa na mojom pobavenom a nesmierne prekvapenom výraze. 

Aby som nemusel chodiť von. Vieš budem mať 20... chcel som sa aspon trochu osamostatniť a naučiť variť..." pozerala som na celý ten zjav. Oproti posteli stál ešte drevený podstavec s televízorom. "Dobre." zamrmlala som si pod nos. "Takže..." začal dosť bojazlivo. "Ideš sa kúpať?"dostal zo seba. Vyvalila som naňho oči. "Nemám tu plavky ty inteligent a od tvojej mami si asi požičiavať nebudem." odvrkla som.

Lucas si siahol po tašku ktorú si doniesol z mesta. Vtedy niekam odbehol a vrátola sa s ňou. Strčil do nej ruku a vybral krásne tmavo modré, dvojdielne plavky. "Tradá." Povedal hrdo a podal mi ich. "Snáď ti budú dobré. Veľkosť dom typoval." usmial sa. Neudržala a dala som mu pusu na líce. Odbehla som do kúpeľne, prezliecť sa.

Sorry že som nedala návrh Hopinej izby. Ale tento obrázok mi prišiel ako lepší nápad. Nesľubujem, že ho dám do ďaľšej ale niekde určite bude.

Dúfam, že sa kapitola páčila. Budem vďačná za votíky a aj komenty. Vaša Lola

Najkrakšie letoWhere stories live. Discover now