..............
Allahımm sana geliyorumm bu alarm sesi de ney sabah sabah insan hiç alarm sesini acayip hayvanlara benziysin koyar mı ¿ ¿ ¿ Ohaa lan kulağım gitti resmen bu ses nedir abi Allah sabır versin valla bu sesi sonuna kadar açan kişinin yakınlarına çoq yazık. Bu sesten sonra hemen kalkıp banyoya gittim rutinleri halledip sesin nerden geldiğni öğrenmek için aşağıya inip bahceye çıktım. Bizim evin çaprazında ki evden geliyor tabi ben hic durur muyum ¿ tabiii ki de hayır »xd hemen gidip kapıya vurdum tabi o sesle kim duyar kapı sesini aklıma gelen fikirle arka bahçelerine dolandım pencereden atlayarak içeri daldım tahmin edin bakalm noldu tabii ki de yuvarlanıp birşeye daha doğrusu birine çarpmadımm kii. :d evet şimdi yerde birinin gövdesin de kafam yatiyor arkadaşlar :§ " biraz daha üstüm de durursan tecavüz ediyorlar diye bağırırım ."D
edi altım da ki zor nefes alan kişi lan şaka maka ben hala birinin üstün de yatiyom hemen kalkıp karşısına dikildim " asıl ben bağırırım valla sabah sabah kulağmı tecavüz ettin be ayı." " adın ney?" dedi. " Su " dedim kısaca aslın da adım çiğdem su kamkimler .d şimdilik bunu bilsin dimi ama samimiyete gerek yok hani aslın da olsa da fena olmaz ama olsun ya şimdilik bu kadarını bilsin yeterli hani :) " mert " dedi. Gençler bu arada size demeyi unuttum bu oğlan çocuğuydu :§ iyi de mal mı lan bu sabah sabah acayip hayvanlara benziysen açsın¿ »:§ " pardon sen mal mısın kusura bakma ama sabah sabah ne lan bu müzik sesi hem sen kimsin be seni hiç buralarda görmedim " dedim. " taşınalı nerdeyse 1 ay oldu yeniyim daha ha bu arada müziği ben dinlemiyorum ikizim açmıştır. Ne o rahatsız mı oldun canım? " dedi piss iykkk. He oldum mk tövbe tövbe " ikizin? " dedim o da kısaca " şule " dedi. Oha be adamın ikizi de varmış :§ bu sırada odaya bi kız daldı pijamalarıyla hem de lan pijama demişken ben evden kısa pijamalarımla çkmışım hay beynimi. " kaann " diye bagırarak hem de. Beni fark edince de " yoksa sen de mi kaanın yeni sevgilisisin " demesin mi abi nereye düştümm ben da " kaan kim be " dedim kendimi tutamadan mert atladı ordan " şulenin eski sevgilisi " diye " yani " dedim. "otursana" dedi mert. Oha lan odaya bak maviii benim odam gibi beni çeken yatağa oturdum . "sen kimsin " dediler aynı an da Tövbe Yarabbimm " çapraz komşu, sesten rahatsız olan gariban komşu, deli ikizlerin evine dalan komşu. Daha saymama gerek var mı ? " ikisi de gülmeye başladı Allahım mertte ki o gülüş de ney?? Şule başladı ilk önce konuşmaya " kaandan ayrıldım dün gece uyuyamadım kulaklıkla müzik dinledim karanlık da kaldım sabah da hırsımı alamayıp ses kaanların evine gitsin diye bu acayip hayvanları açtım fakat ben den çok mertin işine yariyor sanırm ^_^ " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
« UMUTLAR »
RandomSabah Güneş vurur ya pencereye gözlerini kısmak zorunda kalırsın sırf o saf ışık gözlerinin içine sızmasın diye.işte benim hayatım da böyleydi bir ışık vururdu gözüme ben gözümü kapatırdım... BELKİ DE SADECE SABAH GÜNEŞİYDİ UMUTLAR..?