sabah olmuştu ve yine lanet güne başlıyorumdum .
hayatımı çok sevdigimi söyleyemem ama bugün gerizekalı birinin kafası dağıtıcaktım o emre manyağının işini bitircektim o benim eski sevgilimi çalmıştı bunu ona ödeticektim.
üstüme siyah kotumu siyah bir kazak ve siyah supralarımı geçirdim . evin ve arabanın anahtarlarını alıp fırladım . 17 yaşındayım evet ama babam sayesinde ehliyetim var uzun hikaye onu sonra anlatırım .
arabaya atladığım gibi gaza bastım ve berkantla buluşucagımız yere geldim gelir gelmez suratına yumrugu indiricektim . ve berkant geldi ama yanında bir kız vardı kızı umursamadan berkanta yumrugu geçirdim ağzı kanlı bir halde yere düştü kalkmasına izin vermeden suratına diger yumrumuda geçirdim burnu kanamaya başlamış ve kendinden geçmişti . yanındaki kız sevgilisi olmalıydı kollarından tutup duvara savurdum duvarla arama almıştım ve gözlerine baktım . derin derin nefes almaya başlamıştı göz göze geldik
gözleri çok güzeldi ve beni rahatlattıyodu geri çekildim ve git diye bağırdım o anda hıçkıra hıçkıra ağlamaya ve koşmaya başladı berkantı yakasından sürükleye sürükleye benim eve getirdim sandalyeye bağladım ve konuşmaya başladım .
-o kız kimdi ?
+sevgilim
-öylemi güzel kızmış adı ne ?
+sanane. demesiyle suratıgına yumrugu yedigi gibi sandalyeyle berbaber yere düştü . kaldırdım ve bir daha sordum .
-adı ne dedim sana !!
+nisan
-nisan öylemi peki bak şimdi senin Elinden nasıl alıcam onu .. dedim ve bir kahkaha patlattım ve evin her yerinde inledi .-3 gün sonra -
cenk abiden nisanı araştırmasını istemiştim elime gelen dosya beni şaşırtmıştı sporcuydu uzundu ayrıca tamam ben kısa değilim ama tanıdıgım diger kızlara göre uzundu güzel olmasada sempatikti.
göz göze geldigimiz an aklımdan çıkmıyodu neyapmıştı bu kız bana banuyu unutturmuştu . banuyla baya ileri bir seviyede ilişkimiz vardı . ama sanki herşeyi bir cırpıda sadece gözleriyle silmişti ama ona aşık olamazdım çünkü o emrenin sevgilisiydi ve benim tek amacım intikamdı .
düşüncelerimden kurtulup cenk abiye teşekkür ettim babamın bundan haberi olmasın dedim ve peki kaan bey dedi .bende babamın yanına geçtim okul tatildi ve babamla çalışmak zorundaydım .
-oo kaan bey sonunda gelmişsiniz !
+ ben cenk abinin yanındaydım baba çoktan geldim yani.
-peki o zaman ben, annen ve kız kardeşin tatil için fransaya gidicez .
sende şirketle ilgilen .
+peki baba.
babam erkenden çıkmıştı bende bizim şirketin ordaki restoranta yemege çıktım .
restorant elit bir restoranttı ve bir kız geldi yanıma kızı takmadım yerimi gösterdi oturdum spor yaptıgım için kendime dikkat etmem gerekiyodu sadece bir salata söyledim kız salatayı koyarken göz göze geldik ve bu gözler hiç aklımdan çıkmayan o gözlerdi takım elbiseyle tanımamıştı beni hemen patronunu çağırttım ve bu kızın burda çalışmasını istemedigimi söyledim nisandı adı balık etli bir kızdı ama tatlıydı utandığında kıpkırmızı oluyodu yanakları bir çok sevgilim oldu çok kız tanıdım ama kimse onun gibi değildi . içerde bilgeyi kovduktan sonra dışarı ağlaya ağlaya fırladı ve bende hemen yerimden kalkıp yanına gittim.
-neoldu ?
+müşterilerden biri benim kovulmamı istemiş dedi ve bağırmaya başladı ağlayarak o kadar tatlıydı ki kendine gel kaan kızı sakinleştirmek isterken bir anda yaşlı gözlerini ve kafasını gögsümde hissettim kollarımın arasına aldım ve bir müddet öyle kaldık sonra toparlandı tam gidicekti arkasından bağırdım
-dur !!!
+ ben az önçeki olanlar için üzgünün gerçekten (yanaklar kıpkırımızı ) isteyerek olmadı genelde ağladığımda emre öyle yapardı bende o anda öyle oldu yani (konuşamadı )
- önemli değil ( emre demesi beni çok kızdırmıştı ) ben sana bir iş teklifinide bulunucam bizim şirkette benim asistanım olurmusun dedim .
evet dedi ve boynuma atladı sabah işe gel başladı dedim ve baya geç olmuştu eve döndüm bir dış aldıktan sonra günü düşünmeye başladım . sarılışı gülüşü kokusu göz yaşları o kadar güzeldiki onu iki kere ağlatmıştım ve bu son olucaktı gözlerimi kapatmamla uyuya kaldım ..inşallah begenirsiniz sizleri seviyorum :*