3 jaar later

190 0 2
                                    

Iedereen leefde in vrede met elkaar behalve met de Creepers, zombies, skeletten en spinnen. Uiteindelijk hadden ze een stad van 30768 blokken breed en 30786 blokken lang. Met enorme muren eromheen zodat alle monsters weg zouden blijven. Notch en Herobrine waren de twee koningen. Steve, TheJunkHD en LordOfMaffia zijn de beste strijders en de leiders van de koninkleike wacht die door de hele stad staat om alles en iedereen te beschermen. Er kwam een enorme aanval op de stad en de koninkleike wacht verdedigde wat ze konden maar verloren bijna dus ze zeiden dat iedereen naar het kasteel moesten vluchten omdat de koninkleike wacht daar beter kan beschermen. Maar uiteindelijk konden ze niet meer tegen de monsters op. Dus Herobrine en Notch holpen hun. Zij hadden genoeg kracht om het leger van monsters te verslaan. Maar ze moesten wel de hele stad herbouwen. Maar uiteindelijk kregen ze amper vlees van de koeien, varkens en schapen en werden ze slapper, ze konden alleen nog maar fruit en groente eten het vlees was allemaal bedorven. Wat moesten ze nu doen? Steve, TheJunkHD, LordOfMaffia en 2 wachters gingen naar het boerendorpje 103 blokken van hun stad vandaan en zagen daar zombie villagers, Steve bedacht een plan. Sommige van hun die liepen op ze af en anderen slopen zachtjes in hun rug. Uiteindelijk versloegen ze hen, en LordOfMaffia bedacht een plan waarvoor ze de muur flink moesten uitbreiden namenlijk: ze gaan de muur uitbreiden zodat het boerendorpje ook bij de stad hoord.

MinecraftWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu