Toen Herobrine klaar was met uploaden in zijn robotlichaam ging hij een aanval plannen op Entropian. Maar hij wist niet dat de assassins buiten zijn eigen kingdom waren... Dus hij ging naar buiten en werd in zijn rug aangevallen, maar hij kon het niet winnen en rende snel naar binnen om zichzelf weer te uploaden naar de computer om daarna iedereen tegen de assassins te keren... Uiteindelijk was dat gelukt, behalve bij Steve, Notch, TheJunkHD en Lordofmaffia. Hun beschermden de assassins tegen de dorpelingen, de koningkleike wacht stond achter de dorpelingen... Toen zij in het kasteel aankwamen was iedereen al weg. Steve en de rest gingen naar de andere kastelen en probeerde daar onderdak te krijgen, maar het lukte niet want hun hadden er ook al van gehoord... Toen gingen ze onderduiken in een huisje midden in de woestijn. Ze zochten naar eten voor weken maar konden niks vinden, tot dat ze uiteindelijk zelf eten gingen kweken zodat ze weer klaar waren voor het gevecht met herobrine... Maar wat ze niet wisten is dat herobrine ondertussen alle kastelen had overgenomen en de ultieme heerser was van Minecraft. Hij had alleen niet gerekend op de helden die ineens tevoorschijn kwamen met wat andere rebellen. Ze vielen aan in het kleinste rijk van allemaal en namen daar de macht om daarna steeds grotere rijken aan te vallen en uiteindelijk Entropian. Ze hadden bijna elk rijk veroverd, alleen Entropian niet want daar hadden ze geen groot genoeg leger voor... Na 1 jaar hadden ze eindelijk genoeg mensen voor een leger, maar er kwam net een assassin terug en die zei dat iedereen in de stad gehypnotiseerd is door herobrine! Dus dit werd een zwaar gevecht.
JE LEEST
Minecraft
Adventure3K views!!! Ik vind het zo fijn dat zoveel mensen mijn boek lezen. Dus ik zal door blijven schrijven speciaal voor jullie.