Na 3 uur werdt Steve eindelijk wakker in de kerkers van The Nether. Hij keek rond zich en zag bekende plekken van toen hij de Wither had verslagen, ook zag hij witherskeletten, die witherskeletten hebben speciaal armor aan, Steve herkent het armor niet. Een half uur nadat Steve wakker was geworden zag hij een bekent gezicht, het was TheJunkHD! Zelfs hij was gevangen genomen door de Witherskeletten... Ze werden ver uit elkaar gevangen genomen zodat ze geen plan konden maken om de kerkers over te nemen. Op een gegeven moment waren er 2 witherskeletten te dicht bij de gevangenissen en Steve kon ze uitschakelen en zichzelf bevrijden, bij TheJunkHD ging het allemaal moeilijker. Maar uiteindelijk is het gelukt, maar wat ze niet wisten was dat het Witherbeest ze stond op te wachten buiten het portaal. Steve en TheJunkHD hadden het armor van de skeletten aangedaan, zo dachten ze een beetje minder moeite te hoeven hebben met het verslaan van het beest. Het was een hevig gevecht. Het beest werd ineens door de assassins in zijn rug aangevallen. Vanaf dat moment was het gevecht beter aan het gaan voor Steve en TheJunkHD, met veel moeite hebben ze het beest verslsgen en de wereld bevrijd van angst en terreur. Steve, de assassins en TheJunkHD gingen terug the Nether in om te kijken wat er nou gaande was met dat er de hele tijd beesten uit the Nether kwamen. Toen ze dieper en dieper the Nether in kwamen zagen ze iemand boos doen tegen een generaal. De generaal zijn hoofd werd er af gehakt. Op dat moment rende Steve naar het enorme zombie varken af en stak een zwaard in zijn nek, het deed bijna niets. Het varken draaide zich om en sloeg Steve 50 meter achteruit, de assassins vingen Steve op. Toen was de verrassings aanval niets meer geworden. Ze waren in een nog heviger gevecht terecht gekomen en waren bijna verslagen toen de koningkleike wacht ineens op kwam dagen. Toen het monster was verslagen vertelde de leider: 'Sorry dat het zo lang duurde, wij waren ons gaan verstoppen in een kleine bunker zodat wij niet vermoord zouden worden door de skeletten.'
JE LEEST
Minecraft
Adventure3K views!!! Ik vind het zo fijn dat zoveel mensen mijn boek lezen. Dus ik zal door blijven schrijven speciaal voor jullie.