Het verdere leven van Steve

606 10 14
                                    

Steve had genoeg hout voor een mooi huisje. Hij begon met bouwen en hij bouwde en bouwde en toen was hij klaar. Hij had het mooiste huisje in het dorp gemaakt vond hij. Hij hakte nog meer bomen voor houtskool. Hij begon met het uitbreiden van het dorp en zijn eigen huis. Steve plunderde alle boerderijen en hij ruilde toen met alle dorpelingen. Hij ontdekte ook dat hij kan graven. Hij begon dus met graven en hij vond een grot, dus hij ging terug naar boven om fakkels te pakken en hij ging de grot in. Steve vond steenkool en ijzer en soms nog goud en hij had 60 steen om een oven van te maken, maar hij maakte er 3. Dus Steve begon met het omsmelten van het ijzer en het goud.

Steve z'n ijzer en goud waren klaar en hij maakte er een kuras (kogelvrij vest) en een zwaard en een helm van en ging soms 's nachts op zombies, creepers en skeletten jagen en hij kreeg een boog en gouden schoenen van een zombie en skelet. Maar hij zag een keer een spinnenrijder (een skelet op een spin) en hij ging bijna dood maar hij rende weer naar binnen en ontdekte hoe hij een spinnenrijder makkelijk moest doden. Steve ging de spinnenrijder doden en kreeg er een draad voor. Het werd weer dag en hij ging weer naar binnen om te gaan eten en zijn pantser uit doen.

Daarna ging hij praten met de dorpelingen, er kwam iemand die Steve werk aanbood in het dorp. Steve wou graag werk hebben en zei natuurlijk ja. Hij ging voor het eerst naar zijn werk. Hij ontmoette allemaal nieuwe mensen en maakte nieuwe vrienden. Het werd avond en Steve ging naar bed om te slapen maar eerst ging hij nog even tv kijken. De volgende morgen werd Steve weer wakker en hij ging ontbijten, vandaag at hij koeienvlees. Daarna ging Steve naar zijn werk, hij moest vandaag het eten rondbrengen aan iedereen. Een week later in de grot vond hij diamant en een verlaten mijn. Hij hakte het diamant en wat bleek het waren 8 diamanten! Steve ging weer naar boven en maakte een diamante helm en ijzeren schoenen.

Op zijn werk de volgende dag kreeg hij opslag en kreeg hij een kantoor en mocht hij gaan rijzen voor zaken die veel diamanten waard zijn. Steve ging voor de eerste keer verder rijzen als ooit hij moest door de sneeuw, door de oerwouden en door een halve woestijn. Steve was er eindelijk, een woestijndorp. Hij ging eten en drinken en zakendoen totdat... Er komteen zandstorm. Steve zag hem net optijd en maakte een mni huisje van vier bij vier bij twee blokken. Steve kreeg zijn bunkertje nog maar net optijd af. Later thuis kreeg hij een auto.

Er waren andere mensen bijgekomen, maar Steve dacht dat hij de enige was hier. Een iemand die hij ontmoette heette TheJunkHD. Ze werden huismaatjes en beste vrieden. Ze gingen iedere dag tegelijk naar werk en ze gingen tegelijk naar bed. Een jaar later was het dorp een stad geworden. Iedereen leefde gelukkig en iedereen kende elkaar. Sommige mensen waren getrouwd, sommige hadden een vriendin en sommige waren alleen. Steve had al een vriendin, maar TheJunkHD niet. TheJunkHD was heel eenzaam en wou een nieuw dorpje maken. Het dorpje werd gemaakt van hout en en planken, het was een boerendorpje.

Toen TheJunkHD klaar was werd het dorpje goed bewoont en zoals gewoonlijk moest je per maand 1 diamant betalen. Steve kwam op bezoek bij TheJunkHD en hij zei dat het een mooi dorpje was. TheJunkHD zei dat alles zelfgemaakt was. Hij zei ook dat er een school in het dorpje is. Er waren ook veel boerderijen zo groot als 2 huizen uit een stad. Steve was onder de indruk en maakte zijn eigen land samen met TheJunkHD. Het was het coolste land uit de minecraft wereld. Ondertussen waren er ook al meerdere landen, ze heten: Zandjurf, Z.W.E.R.T.S en natuurlijk Entropian. Entropian had 2 kastelen waaronder een zandkateel en een stenen kasteel. Het stenen kasteel was van Steve en het zandkasteel van TheJunkHD.

Ze hoorden na een jaar een legende van Herobrine en ze geloofte het allebij niet. Nog een jaar later was er iemand vermoord door iemand met witte ogen! Steve ging met 10 wachters kijken en was 1 week onderweg. Na die week was het hele kasteel veranderd, netherbrick, bloed, en een witte met rode vlag. Iedereen was veranderd het waren monsters geworden! Door Herobine de doder

MinecraftWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu