De Oorlog

64 0 0
                                    

Toen de stad was vernietigd kregen ze er spijt van dat ze Herobrine hebben vertrouwd.
Notch zei:'We moeten Herobrine met iedereen verslaan.' 'Maar Notch weet je nog wat hij de laatste keer had gedaan?', zei Steve. Maar Notch zei daarop,' Daarom gaan we met letterlijk iedereen op Herobrine af, na een korte training.'
Toen gingen ze trainen en daarna naar The Nether toe. Maar het was veel beter beveiligd dan de vorige keer, dat kwam door dat de demoon zijn minions heeft neer gezet en de Wither die van hem. Dus ze gingen er gelijk op af en het was een zware strijd, een strijd die ze nog nooit hadden gezien. De zwaarden kletterden, de bogen schoten en de zes helden hielpen mee met de dorpelingen. Toen zagen ze iets dat ze nog nooit eerder hadden gezien... Een enorme demoon, dat was de demoon op volledige kracht! Ze vochten en vochten met elkaar maar er was maar één winnaar en dat waren de helden. Ze kwamen bij de Wither aan en die had nog meer minions dan de demoon, genaamt: WitherSkeletons.
Maar daar sneuvelden er ook meer van dan van de demoon, maar hij was eigenlijk gewoon een afleiding voor Herobrine om te ontsnappen van de andere mensen. Maar de Wither was ook al weg toen zijn minions waren vernietigd. Toen ze dachten dat ze Herobrine hadden bleek het gewoon een pop te zijn... Ze gingen weer terug naar de normale wereld, maar daar zagen ze iets dat ze nog nooit eerder hadden gezien. Een ghast uit de Nether en het waren er wel 15... Maar ze zagen Herobrine en the Wither vertrekkken en de Ghasts hielden ze alleen maar tegen. Uiteindelijk hadden ze alle Ghasts verslagen, tosn kwamen de assassins helpen met the Wither en Herobrine te verslaan. Todn ze uiteindelijk the Wither hadden verslagen zagen ze Herobrine met een heel leger aan minions, namenlijk wel 1.000.000 minions... Steve dacht dat ze de minions nooit konden verslaan, daar kwam het dan de veldslag van Minecraft... Deze veldslag duurde 5 dagen en Steve, TheJunkHD, LordOfMaffia, Notch, de Assassins en de rest verloren het en werden opgesloten in de kerkers van het kingdom.

MinecraftWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu