6

279 25 4
                                    

-I tak mam przesrane więc nie robi mi to wielkiej różnicy.-Wzruszyłam ramionami.
-Teraz jesteś taki mądry? Ja nie zapomniałem tego co mi zrobiłeś 2 lata temu!
-Przestań żyć przeszłością bo zmarnujesz na,to połowę życia i będziesz tego żałował.-Spokojnie zabrałam się do rozgrzewki.
-I kto to mówi. Jeśli jest tak jak mówisz to dlaczego wciąż chodzisz w tej szmacie? Dlaczego się chowasz? Po co to wszystko? -W jego głosie słyszałam żal i gniew.-Bo nie potrafisz zapomnieć.

-Tego nie da się zapomnieć Jaden. To zbyt trudne nawet dla mnie.-Skierowałam głowę w bok.
-Widzisz jesteś słaby! Nawet nie potrafisz sobie poradźic z tym z czym radzą sobie inne dzieciaki.
-Ty nic nie wiesz Jaden. Nic.-Przerwałam rozmowę oddalając się truchtem z boiska.
-Ace ty tchórzu! Dlaczego zawsze uciekasz!?!?!-Wrzask chłopaka dobiegł mnie aż tu. Właśnie. Dlaczego?
Słyszę wrzask i widzę jak młoda kobieta ucieka potykając się na swoich szpilkach. Kolejna naiwna która uwarza że jestem zjawą lub śmiercią. Ale ci ludzie głupi. Pokręciłam głową z desaprobatą. Kto widział śmieć grającą w,piłkę? Szłam przed siebie szukając ustronnego miejsca w którym mogłabym sie zaszyć na jakiś czas. Szłam jakieś 15 minut. Gdy spojrzałam w bok widziałam całą panoramę miasta skąpaną w blasku zachodzącego słońca. Stanełam na chwilę przy barierkach pożerając wzrokiem krajobraz. Moją uwagę przyciągneły wiszące na pobliskim drzewie opony. Co robią w takim miejscu? Moje rozmyślania przerwały głosy zmierzających tu ludzi. Niewiele myśląc wspięłam się na drzewo kryjąc się wśród liści. Mark,Jude i Axel. W myślach przeklinałam się za swoją głupotę. Zaraz zaraz... co Mark robi z tą oponą? Przecierz jej nie zatrzyma! Ciężki przedmiot wybił chłopaka w powietrze.
-Jeszcze raz!-Słyszałam jego entuzjastyczne okrzyki. On chyba żartuje. Zamierza się tak katować?
W pewnym momęcie gałąź pękła a ja bezpiecznie wylądowałam na prostych nogach.
-Ace!?!

___________________________________________
Ups! Polsatowe zakończenie można się było domyślić :3
Dedykuję rozdział Serducho4321

Pa pa moje piłkarzyki xD

Inazuma eleven FF Ace StateOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz