Bu olağanüstüydü.Tamam bizde birer vampiriz güçlerimiz var falan ama bu bile bizim dünyamız için çok tehlikeli bir olaydı.Yanılmıyorsam bu en son 1550 yılında kurtarıcı vampir olan Elenada görülmüştü.O seçilmiş kişiydi.Yoksa bende mi ? Gerçekten olmaz.HAYIR! Ben bu düşüncelerimle cebelleşirken annem bana bağırıyordu.Kafamı yukarı kaldırdım.Tam anneme dönecekken yerden yavaşca havalandığımı fark ettim.Anaşılan güçünü kullanan 6.kişi ben olacaktım.Ben sadece bir güç istiyodum.Off şu başıma gelene bak sen hele.Bir anda dengemi kaybedip yere çakıldım.Artık köklü bir vampirdim ve güçlerimi bir an önçe kullanmayı öğrenmeliydim.Tekrar ayaklarımın yerden kesildiğine şahit oldum.Yükselmemle yere çakılmam bir oldu.Şimdi benim bir seçilmiş olcağıma kim inanırdı ki? En son kafamın yere çarptığını hatırlıyorum.En son duyduğum ses annemindi.Yanılmıyorsam yaklaşık 5 saattir uyuyorum.Ama artık daha fazla dayanamayacağım.Göz kapaklarım benden bağımsız hareket ediyor.Ve işte başlıyoruz.Gözlerim yavaş yavaş açılmaya başladı.Ama ben daha hazır değilim lütfen biraz daha baygın kalmak istiyorum.Ve yine istemsiz bir şekilde göz kapaklarımaçıldı.Sanki vicudumu ben kontrol etmiyormuşum gibi...Gözlerimi açtığımda karşımda annem vardı.'İyi misin Kira?'dedi sakin ve endişeli sesiyle.Bu olanlar benim gibi bir duygusuz için bile fazlaydı.'Sence nasıl görünüyorum? Tabikide iyiyim.Unutun mu ben senin güçlü kızınım.Sadece biraz kafam açıyor o kadar.'dedim.Bence bu kıyağımı unutmasın.Aslında bütün günü size zehir ederdimde neyse ...Aradan
5dk geçti ne annem konuşuyordu ne de babam gelmişti.Daha fazla susmayacaktım.'anne okula ne zaman gidiyorum?'diyebildim.Annem sakin bir şekilde bana dönüp elimi tuttu 'orda daha fazla güvende olacaksın bu yüzden 1 saat içinde gideceksin.Ve sana yolda bir kişi eşlik edecek.Seni koruyup kollayabilecek biri.Aynı zamanda dövüş sanatı öğretmenin.'dedi ve gülümsedi.Annemin gülüşüne hep bayılmışımdır.Annem elimi dahada sıkı tuttu ve ekledi'Canım kızım ben senin ne olursa olsun yanındayım.Güçlerini kullanmayı ve kontrol etmeyi öğrenmelisin.Kim ne derse desin aldırış etmemeye çalışmalısın.Derslerine odaklan.Başarısızlıkların elbette olacaktır ama başarıcaksın.yanlış yaparak doğruyu bulursun.Asla pes etme.Pes edersen kolay bir rakip olmakla kalmayıp aciz ve güçsüz olursun.'dedi.Bu konuşma bana adeta güç vermişti.Annemi çok seviyordum.o beni her zaman desteklemiştir.Anneme uzun uzun baktıktan sonra sarılıp öptüm daha sonra içeri babam girdi.Annemi çağırdı.Kapının önünde konuşmaya başladılar.Daha doğrusu kavga etmeye.İçimden bir ses benim yüzümden olduğunu söylüyor.Yarım saat geçmişti.Ne gelen vardı ne de giden sanırım bu lanet olası yere hayatım boyunca hapsoldum. Annemde benim gibi beklemekten sıkılmış olcaktı ki kendini kapıya attı.Tam uykuya dalıyordum ki birden kapı açıldı içeri buğday tenli,kahverengi kıvırcık saçlı,yeşil gözlü,kaslı ve uzun bir boyu olan bir çocuk girdi.Hemen atıldım'Sanırım odaları karıştırdın'dedim.O ise sadece bana baktı ve güldü.Daha sonra cevap verme gereğinde bulundu.'Ben seni almak için görevlendirildim.Artık benim sorumluluğumdasın.Hem okulda hemde dışarda ben senden sorumlu olacağım.Hazırsan çıkalım.Bu arada ben Derek.'dedi.Tabi ben bi şok.İnanmakta hala güçlük çekiyordum.Ama bu heyecanımı dışarı vurmazdım.Tam cevap vermek için atılmışken annem odaya girdi.Sanırım Derek'i tanıyordu bir şeyler konuştular.Fısıldaşmalardan hiçbir zaman hoşlanmamışımdır.Lanet olsun ne konuşuyo bunlar? Derek'e döndüm.Önce onu baştan aşşağıya dikkatli bir şekilde süzdükten sonra elimi uzattum ve ekledim'Bende Kira.'Sanırım adımı biliyordu ama olsun kendimi tanıtmam gerekliydi.Derek'Biliyorum'dedi.Hadi iç sesim bir kez yanıl.Sadece göz devirdim.Annem ve babamla vedalaştıktan sonra hastaneden birlikte dışarı çıktık.Kapıya yönelince 'Ne ile gideceğiz ?' dedim.Derek bana baktı.'Tabikide cadı süpürgesiyle 'dedi çok ciddi bir sesle.'Şaka yapma olasılığın olmalı'dedim.Bana dahada ciddi bir şekilde bakmıştı.'Hayır bu kadarıda fazla ama.Bir vampir olabilirim falan ama gecenin bu saatinde cadı süpürgesine binmicem.'dedim.Derek bana baktıktan sonra kahkah atmaya başladı.Ne yanı dediği hiçbir şeyde ciddi değil miydi? Adi herif.Derek'e döndüm.'Bence senden çok iyi oyuncu olur.Sahi sen neden oyuncu olmadın?'dedim.Bana döndü ve 'Süpürgede ulaşım için gayet ideal bir araçtır.'dedi.Ne yani şimdi beni göt mü etti bu?Ekledi'Aynı zamanda ben oyunculuk eğitimide aldım dedi.'Derek'e dönüp ona sinirli bir bakış attıktan sonra konuşma sırası bana gelmişti.'Bu kadar pro olarak oynamanı doğuştan yetenek sayamazdım.'dedim.Sanırım skor eşitti.Sustu ve önüne döndü.Aradan beş dk zaman geçti ve bizim oyuncu arabayı almaya falan gitmiyordu.Yaptığı tek şey benim başımda beklemekti.Hayır yani insan bi konuşur.Bu tepkide vermiyo.'Ben arabayı almaya gidiyorum sen burda beni bekle.'dedi.Tam arkamı dönüp ilerdeki banka oturmak için giderken 'Ben senin yerinde olsam yerimden ayrılmazdım.'dedi.Apaçık bir şekilde beni tehtit etti dimi bu salak.