Gözlerimi açtığımda hala revirde duruyordum.Pençereden sızan güneş ışığı canımı yakmaya başlamıştı bile.Ama bu duruma aldırış etmedim.Nerdeydi bizim Derek pisliğimiz? Onun yüzünden kim bilir ne kadar zamandır iğne yiyip uyuyorum.Bir anda karnımın sesiyle irkildim.Çok acıkmıştım.Hemen kan bulup içmem gerekirdi.Bu okulda ben kanı nerden bulacağım.Lanet olsun sana Derek.Burda yatan hasta bir yeni doğan vardı acaba bi baksam mi ? Neye ihtiyacı var diye hiç düşünmez.Adi herif! Yattığım sedyeden hızlıca doğruldum ve ayağa kalkmaya çalıştım.Hala kemiklerim acıyordu.Hemen yanıma doktor bozuntusu geldi.'Kira biraz daha dinlenmelisin.En azından Derek gelene kadar seni burda güvende tutmam gerekiyor.Lütfen otur'dedi sakin bir sesle.Bu Derek fazla oluyor ama.'bu seferlik dediğinizi yapacağım.Fakat bana kan bulmanız lazım.Lütfen bana kan bulun'dedim.Adam olur şeklinde kafasını salladı.Şimdi açlığımı gidermezsem ne olduğunu biliyorum.O yüzden bir an önçe bana kan bulması lazım.Geçen gün yaşadığım şeyleri tekrar yaşamak istemiyorum.Aradan beş dakika kadar zaman geçti.Ve doktor karşımda elinde iki torba kanla.Bu adamı sevmeye başladım.'Sadece bu kadar kan bulabildim.'dedi.Ve kanı bana uzattı.'Bu benim için yeterli.Çok teşekkür ederim.'dedim ve kana gömüldüm.Kanın tadı bana çok güzel geliyordu.Bu yüzden hiç tereddüt etmeden iki paketide kafama dikleyip hemen bitirdim.Bu beni bir müddet idare ederdi.Şu aptal Derek bir an önçe gelse de ben odama çekilip 3 gün dinlensem.Kanı çoktan bitirmiştim.Kan torbalarını çöpe atmam gerekirdi.Doktara döndüm ve 'Size çok minnettarım.Büyük bir felaketi engellediniz.Çok teşekkür ederim.Ve şu çöpü nereye atacağım?'dedim.Bu sıradada ağzımdan akan kanı temizlemeye çalışıyordum.Doktor bana döndü.Sanırım cevap verecek.'Rica ederim.Derek yokken sana ben yardımcı olurum.Bir şeye ihtiyacın olursa benden isteyebilirsin.'dedi ve ilimdeki kan torbasını aldı.Konuşmaya devam etti.'Kan torbasını burdaki çöpe atmak pek akıllıca bir fikir değil.Yeni doğan olduğun için koku sana çok çazip gelip karnını açıktırcak.'dedi.Ve odayı terk etti.Bir an önçe açlığımı kontrol etmeliyim.