Avcı

14 3 0
                                    

Gözlerimi açtığımda yine revirdeydim.Hadi ama daha yaratıcı olun.Sürekli revire geliyorum.Artık evim gibi.Yine her zamanda ki gibi yanımda Derek yok.Yanımdaki masada üç paket kan vardı.Bu doktoru kesinlikle seviyorum.Kan torbalarını alıp hemen içtim.Daha sonra ayağa kalkıp koridorun yolunu tuttum.Yine kimseye ihtiyaç duymuyorum.Tek başımada sınıfa gidebilirim.Ve yine aynı kan kokusu.Sınıfa yaklaştıkca daha da artıyordu.Bu şanslı kişi kimse kendini kollasa iyi eder.Çünkü yavaş yavaş dişlerim çıkmaya başlıyor.Ve sonunda sınıftayım.Kan kokusu daha da arttı.Ama şu anda kan kokusunu bastıran biri var.Tam karşımda kahverengi sarı karışımı olan kıvırcık saçları kocaman mavi gözlerine kadar inen dünya tatlısı bir genç.Bu çocuk bana çok tanıdık geliyor.İçimde bir şey beni bu çocuğa karşı çekiyordu.Oturduğu sandalyeden kalktı boyu benden 20 cm kadar uzundu.Bana ne kadar dik ve inceleyici gözlerle baksada bu çocuğu sevmiştim.Arka sıraya doğru gittim.Ön planda olmayı hiç sevmem.Dersleri dinlemememe rağmen çok yüksek notlar alıyororum.Lanet olsun çok zekiyim.Boş sıralardan birine oturdum.Arka sıra en sevdiğim.Kitapları masanın üstüne fırlattım.SAnırım baya hızlı fırlatmışım ki ön sırada oturan kız arkasını döndü ve'Kitapları daha yavaş fırlatmalısın.Bu arada ben Angela.'dedi.Elini uzattı.Elini sıkarken 'Bende Kira'dedim.'Yanın boşsa gelebilir miyim?'dedi nazik bir sesle.O sırada bana hıç yabancı olmayan kan kokusunu hissettim.Ve karşımda sınıfın girişinde karşılaştığım çocuk.Kitaplarını masama koydu.Ukala herif.Tam cevap verecektim ki göz göze geldik.Gözlerinin rengi maviden açık kahverengine dönüşüyordu.Daha sonra göz renginin kırmızıya dönmesine şahit oldum.Çocuk ani bir sesle 'Gözlerin...onlar...sen dönüşüyosun!'dedi.Bir sanıye bunun olması imkansızdı.Çünkü dönüştüğümü hissetmiyordum.Sağ tarafa döndüğümde Derek vardı.Beni kolumdan tutup hızlıca odama götürdü.Yatakta yaklaşık 10 dakikadır oturuyorum.Orda gözlerime ne olmuştu?Derek'e döndüm ve 'Orda gözlerimin rengi sence neden değişti?Ben dönüştüğümü hissetmedim bu yüzden dönüşmem imkansız 'dedim.Göz rengim bu sırada yavaş yavaş kendine gelmeye başlamıştı.Bu çok ama çok garipti.Derek bana tam cevap vereceği sırada içeri Angela girdi.Gerçekten zamanlaması mükemmeldi.Tam karşımdaki koltuğa oturdu.Ve Derek'e döndü.'Bizi 5 dakikalığına yanlız bırakır mısın ?'dedi.Bİr sanıye bu kız beni ne yapacaktı.Derek yine beni terk etti.Ve odadan dışarı çıktı.Angela bana döndü ve 'Sana orda ne olduğunu biliyorum.Göz rengin Ace ile birlikte değişti.Bu bir mühürlenme.Bunu daha önce hiç görmedim ama okumuştum.'dedi ve ekledi'Uzun lafın kısası siz artık mühürlüsünüz'.dedi'Kafayı yicem ama bu ne ? Bi özel seçilmiş kişi oldum güçlerimi kontrol edemedim yolda gelirken bir avcıya saldırdım yaşıyormu belli değil şimdi bide bu mu?'dedim bağırarak.Angela sadece bana bakıyordu.O sırada konuşmayı duymuş olacak ki Derek içeri girdi.Angela'ya 'Çabuk bu odadan dışarı çık!'diye bağırdı.Angela odayı terk ettikten sonra üzerime yürümeye başladı.Beni tutup duvara yapıştırdı.Gerçekten on hayvan güçündeydi.Karşısındaki ise savunmasız ben.O sırada reflexs olarak kurtulmaya çalışıyordum.Lütfen güçlerimden birini kullanayım.Ve o sırada ellerimde bir yanma hissettim.Yumruk halinde olan elimi actım.Elimi açmanla Derek karşı duvara yapıştı.Sanırım havayı kontrol etmeyi başarmıştım.Derek çok daha sinirli bir şekilde ayağa kalktı üzerini düzettikten sonra.'Sen ne yaptığının farkında mısın?Dur ben tahmin edeyim değilsin.Açlığını kontrol etseydin tüm bunlar başımıza gelmezdi.Sen ve o gerizekalı avcı aa pardon o artık avcı değildi dimi?Senin yüzünden o soylu oldu.Senin aptallığın yüzünden artık mühürlüsünüz.'dedi.Ve ekledi üzgün bir ses tonuyla.Sanırım Derek'in gözünden bir damla yaş düşmüştü.'Ne yaptıysam mühülenmenize engel olamadım.Artık siz etle tırnak gibisiniz.Sen o oda sensin.Sevgili eşine meraba de!! 'dedi.Ben ne yapmıştım.'O gece beni dinleseydin ve bana kan bulsaydın bunların hiçbiri yaşanmıyacaktı.'dedim ve ağlamaya başladım çünkü o geceyi asla unutamamıştım.Her gece rüyamda kabusum oluyordu.Ve gerçekten ben o ısırdığım AVCI'YA MÜHÜRLENMİŞTİM.


İsimsiz HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin