Yolculuk devam ediyordu.Sanırım yağmur yağmaya başlamıştı.Derek'in yüzünde ise az önceden kalan gülümseme yavaş yavaş küçülüyordu.Ve ben daha fazla sıkılmaya başlıyordum.Bu adam hiç konuşmaz mı ?.Ben bunla okulda kafayı falan yerim heralde...Sonra birden üst çenemin ağırlaşmaya başladığını hissettim.Artık köken vampir olduğum için vicudum değişmeye başlıyordu.Büyük ihtimalle köpek dişlerim büyüyordu.Canımın yanmasıyla inledim.Derek arabayı hemen durdurup bana döndü.'Noldu?' dedi ani ve keskin bir ses tonuyla.Emin olun onun sesiyle daha fazla irkildim.'Sanırım vicudumda değişiklikler oluyor.Büyük ihtimalle dişlerim büyümeye başlıyor.Bunun yanındada aclık hissediyorum.Ya avlanayım ya da bana kan bul.'dedim soğuk ve ciddi bir sesle.Derek'in bakışları sertleşmişti.Sanırım durum ciddileşmişti.Tam ağzını açmış bana cevap verecekken arkamızdaki araba kornaya bastı.Korna sesiyle irklikdim.Sanırım kulaklarım daha iyi duymaya başlamıştı.10 metre ötedeki korna sesini kulağımın dibindeymiş gibi duyuyordum.Ani bir çığlık attım.Ve Derek arabayı çalıştırıp yola devam etti.Yaklaşık 1 saattir yoldayız ve ben artık çok acıkmıştım.Göz rengimin değiştiğini hissedebiliyordum.Bu babamın bana dediklerini hatırlattı.Dayanmalıydım.Ben insanlara saldırmam.Bunu yapmamalıyım.Kendimi kontrol etmeliydim.Ama dişlerim benimle aynı fikirde değildiler.Dişlerim ağzımdan çıkmaya başlamıştı bile.Bir an önçe kan içmeliydim.Derek bana hiç aldırış etmiyordu.Bir anda belimde bir ağrı hissettim.Sanırım vicudumda gelişmeye başlıyordu.Lanet olsun bu burda olcak iş mi? Bunca sıkıntı varken başımda bide bu çıktı iyi mi? Kana susmışlığımı nasıl durduracaktım?Derek'in beni tınlamaması zaten ayrı bir sinirimi bozuyor.'Arabayı durdur hemen!'diye bağırdım.Sanırım artık beni galeye alıyor.Bir anda dikkatim elime yoğunlaştı.Ten rengime ne oluyordu öyle.Bembeyaz olmuştu.Bu hiç iyiyye işaret değil.Derek bana döndü,çok endişeli bir sesle 'Gözlerin.Gözlerin tamamen kırmızı olmuş sen evrimi tamamlaya başladın.Bu bu (kekeleyerek)kadar erken olmamalıydı daha 5 günün vardı.Lanet olsun şimdi ne yapacağız?Sana bir an önçe kan bulmam lazım.'dedi.Bende bir saat önce bana kan bulmasını söylemiştim zaten.Derek hızlıca arabayı ormana sürmeye başladı.Aslanda ona bağrıp laf sokardım ama durumum pek iyi değil.Kendimi sakinleştirip kana olan açlığımı kontrol etmem lazım.Derek'in kanını iliğine kadar emsem kafamı keserler mi? Tabikide keserler lanet olası katı kurallar.Canınız cehenneme.