Sabah olmuştu yola koyulacaktık hedefimiz güvenli ve huzurlu bi yer bulmaktı.Eşyalarınızı toplayin 10 dkya çıkıyoruz beyler .Herkes evet anlamında başını sallamıştı.Ortalık çok sakindi kuşlar ötüyor her yer cıvıl cıvıldı sanki bu olanlar yaşanmamısti. Taki gökhanın hirlamasini duyana o bir siyaha donusmustu ve tuncerin kolundan büyük bir ısırık almıştı maalesef 2sinide öldürmek zorunda kalmıştık.Arabamizi sağa çekip Hasanla birlikte onları gommustuk.Çok yorulmustuk güvenli bi yer bulup orda konaklamamiz lazımdı. Daha akşam olmadığı için avantajliydik.Durakladigimiz yer Manisanin alaşehir ilcesiydi bir ortaokulun orda 4 katlı bir apartmanın 2.katinda konakliycaktik. Akşam olmuştu Bugünkü menumuzde dondurulmuş salata ve mısır konservesi vardi. Hasanla fazla sohbet edememistik çünkü 2 arkadaşımızın ölümü bize çok koymuştu. Hasanın nöbet tutcak hali olmadığını düşündüğümden bugünde nöbeti ben tutacaktim uyku duzenimiz çok bozulmuştu.
*** 2 AY SONRA ***
Çok gelişmiştik çevremizdeki bütün yerleri temizlemistik bize yaklaşık 3-4 ay yetecek yiyeceğimiz ve icecegimiz vardı.Sağlık malzemesi konusundada iyi durumdaydik kış yaklaşıyordu kışlık ustlerimizide ayarladiktan sonra evden gerekmedikce çıkmayacaktık.Hasan bu şehirde yaşadığını söylemişti o yüzden neyi nerden topluyacagimizi iyi biliyorduk polis karakolunda yok denecek kadar silah vardı ama zombileri gerekmedikce bicaklarimizla olduruyorduk.Şehrin üst bölgesinde çok zombi vardı asagilarindaysa yok denecek kadar az.Yemeğimizi ikiye katlamistik.Binamizin yanında odunluk olduğu için çok gelistirmistik.Binanın kapısını kitledikten sonra dairemize geçmiştik 2 ay kayıp vermemek bizim motivasyonumuzu yükseltmişti bunun şerefine kutlama yapacaktik.Kutlamamizdan sonra ölülerimize fatiha okuduk ve odalaramiza çekildik.
Booom ! Boom ! Booom ! Boom !
Şehirden bomba sesleri geliyordu Hasan hemen yanıma koştu : + Hasan -Fatih+Fatih tahminimce şehrin yukarısından bomba sesleri geliyor zaten başta tahmin etmiştim.
- Neyi tahmin etmiştin ?
+Bak Fatih orada bir askeri lojman var ama diğerlerinden farklı dün gece orayi gözlemeye gitmistim ağır silahlı askerler var.Ve dahasida var elektrikleri var her apartmanın Işığı yanıyor büyük ihtimalle sularında vardır.
-Farkindamisin kardeşim o zombiler iyiki orda ordu şehri yağmalamaya bile fırsat bulamamış bizi bulsalardi büyük ihtimalle...
+Anladım
Bu gece ikimizinde uyuyacagini sanmiyordum yanı en azından ben nasıl bir tehditle karşı karşıyayiz açık açık ortada.Ordu salgının ilk haftası çok cana kiymisti ben ve hasan ordudan kaçan askerlerdendik.
EMEGE SAYGI İCİN VOTELEYİP YORUM YAPARSANİZ SEVİNİRİM.