BÖLÜM 3 SALGININ BAŞLANGICI

45 4 1
                                    

Sayın seyirciler kibrista olağanüstü durum ilan edildi.Mağusa ve çevresinde vahşileşen insanlar herkese saldırıyor.Zombiye benzeyen bu yaratıklar sizi isirdiktan sonra sizde onlar gibi oluyorsunuz.Belirtileri sırayla aşağıda goruceksiniz :

-Kusma ve ateşlenme

-Kan öksürme

-Isırık ve Vahşi insanların açtığı bir yara

-Gözünüzün beyazlamasi

Eğer bunlardan biri sizdeyse insanlık için 112yi arayın gerekmedikce evden çıkmayın.

- Hasan +Fatih

+Hasan ne diyorsun bu olaya ?

-Ya biz bu haberleri çok duydukta görüntüler hiç montaja benzemiyor arada biz kaynamasak iyidir bizide karıştırmadan şehir dışına çıkalım.

+Haklisin kardeşim Tunceride arayıp çıkalım yola
-Dur bi haber daha !

Sayın seyirciler Elimize geçen bilgilere gore bu virüsü hepimiz taşıyoruz yanı eğer ne olursa olsun yanınızda kim ölürse uzaklasin yada kafasını delecek sivri birşey saplayin !!
2.haberimize geçelim Van,Urfa,Antep illerinde vahsilerden göründü evlerinizden sakin çıkmayın devletimiz herkese yemek dağıtacaktır artık yayın sadece trtde olacaktir diğer tüm kanallar biz dahil yayını keseceğiz.

+ Hasan bune lan ! Faceye bi gireyim dedim kibrista neler olmuş bildiğin ordu herkesi öldürüyor bak bak ! Adama 1 şarjör boşalttı ölmedi abi bu nedir ya !

-Hiç bir fikrim yok bence şehir dışına çıkmalıyız yağmacılar çıkmadan şu bakkaldan baya yiyecek alalım

Yola koyulmuştuk 5 dk sonra bakkala varmistik bakkal satmam diyince bayıltıp yiyecekleri toplayıp kaçmak zorunda kalmıştık.Kimse birşey olmamış gibi geziniyordu dakikada 10dan fazla polis arabası devriye atıyordu. Tuncerin evinde kalacaktik bir süre.




Anons:Sevgili halkımız kimse evinden çıkmasın orduya bir emri verilmiştir !!!

BOOM !! BOOM !! BOOM !!! BOOM !! BOOM !!

Ordu dışarda olan herkesi kurşuna diziyordu bir siyaha 1 şarjör harcıyordu ortalık kan gölüne dönmüştü.insanlar eylemler yapıyor polis ise uzaklaştırmak için kaba kuvvet kullanıyordu sanırım tüm ülkelerde durum böyleydi.

***1 HAFTA SONRA***
Şehirde ne asker ne polis hicbirsey kalmamisti katliamdan sonra kalan aileler şehir yağmaladıktan sonra şehri terk ediyordu tam anlamıyla medeniyet bitmişti elektrik su artık hiçbiri yoktu devlet bizi koruyamamıştı hükümet diye birşey kalmamıştı tam anlamıyla dünya kaosa surukleniyordu...

Emek olduğu için yorum atıp votelerseniz sevinirim.

BİR ASKERİN GÜNLÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin