BÖLÜM 4

32 4 2
                                    

Arkadaşlar bu bölümde salgının başlangıcını yapmayacağım. 2.bölümün devamıdır.

Sabah olmuştu bomba sesleri geçmişti yanlız bir sorunumuz vardı evet o ses bu ses tank sesiydi ordu büyük ihtimal tüm şehri temizleyip ust sınıf insanları yerlestirecekti Hasanla düşünmeye başlamıştık. Acaba bizi bulurlarmi çünkü evin korunaklı olduğu çok belliydi.

+ Fatih - Hasan

+ Hasan bizi bulabilirler ne yapacağız ?

-Hiç bir fikrim yok ama burayı terk edemeyiz çok eşya zulaladik üstelik kışa yaklaştık havalarda soğudu.

+Mantıklı ama tankla bi vursalar biteriz ben onlarla konuşmayı deneyecegim sen ise beni koruyacaksin eğer beni vururlarsa başlarındaki adamı öldürüp kaçarsin nasıl fikir ?

-Güzel ama çok riskli...

+başka caremizin olduğunu sanmıyorum deneyelim !

-Tamam kardeşim

Hasanla herşeyi planlamıştık tanklardan biri geçerken olanları anlatacaktim eğer beni vurmaya kalkarsa kafami iki kere sallayıp hasana olumsuz işareti vercektim oda askerlere sikacakti.

-Fatih tank geliyor !!

+Tamam Hasan hakkını helal et ne olur ne olmaz...

-Bunları düşünme Fatih sen sağ salim doneceksin !.

Aşağı inip teslim olmustum tankın içinden biri çıkmıştı

-Sende kimsin be adam ? !!

+Ben Bcvs Fatih Akova yardiminiza ihtiyacagim var !.

-Bascavusum kimliginiz ?

+Al kardeşim.

Artık hasanın menzilinden çıkmıştım kaderim bunlara bağlıydı beni çağıran adam güler yüzlü iyi bir adama benziyordu ama kimin ne yapacağını bilemezdik.Ayakkabının gizli bolmesindeki bıçağı çıkarıp kiyafetimin içine saklamistim ne olur ne olmaz diye biz mermi sıkıntısı çekerken bunlar full donanımlı gezmesi insanı çok şaşırtıyor. Eveet askerlerin mekanına gelmistik sanki hiç bu olaylar yaşanmamış havası vardı çocuk parkları tıklım tıklım doluydu her taraf askerler tarafından korunuyordu. Askeri garajta 15 tank 5 tanede kobra vardı.

-Başçavuşum son durak sizi albay turguta goturmem lazım benimle gelin.

+tamam gidelim.

-Albayim Bcvs Fatih Akova bugün aramıza katıldı size getirdik.

+tamam cikabilirsin aslanım.

- Albay turgut +Fatih

-Evet Bascavusum biraz kendinizden bahsedin.

+ Aslında bahseldikcekek birşey yok albayim biz buraya gelene kadar 8 arkadaşımızı kaybettik.2 kişi varabildik çok zor şartlarda yaşadık dün gece bomba seslerini duyunca çok şaşırdik ve sabahleyin tanklar sigindigimiz evin önünden geçti sizinle iletişim kurma gereği duydum.

-Fatih Bcvs bizde sizin gibi zor günler atlattık ama şuan gördüğünüz gibi güçlüyüz salgının hala nedenini bulamadık sanırım bulamayacagizda.Çok kişi olduk buraya gelmenize gerek yoktu üzgünüm.

Silahı birden bana doğrultmuştu tam kafama sıkcakken bıçağımı çıkarıp kalbine batırmıştım o artık bi ölüydü elindeki g3 ve beylik tabancasını alıp dikkat çekmeden tuymek zorundaydim.hızlı adımlarla tanklara doğru ilerliyordum taki askerlerden biri silahını doğrultana kadar göğsüne bir tekme atıp kafasını desmistim arkasından gelen askerleri g3le teker teker indirip tanklara doğru gidiyordum.Vardigimda 2 asker kim oldugumu sordu birine tekmeyi gömüp diğerini bıçakla desmistim tanka biner binmez çıkış kapisina ilerliyordum birden ateş seslerini duydum bana sıkıyorlardi çıkış kapısını kırıp tankla evime doğru kaciyordum askerler dış kapıyı tamir edene kadar rahattik eve gidince tüm olan bitenleri hasana anlatmıştım tüm eşyalarımızı toplayıp tankla yola çıkmıştık...

DEVAMI GELECEKTİR VOTELEYİP YORUM YAPARSANİZ SEVİNİRİM...

BİR ASKERİN GÜNLÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin