2.čásť

119 7 0
                                    

"Aaaaa! Sara čo tu robiš vieš že tu nesmieš byť!" kričala Rozaly na svoju sestru. Ktora nečakane vošla do izby keď sa Rozaly pozerala cez sklíčko....!

O 15 rokov potom

Duchovia nablízku volam vás!! Daj mi znamenie!"
Povedala Kristy. Nikto jej vsak neodpovedal . Aj tak sa rozlučila. Postavila sa zodvihla dosku. Zišla na dolne poschodie a hodila dosku do ohňa v krbe. Doska zhorela. A zazvonil mobil Kristy. Volala jej Rozaly.

"Ideš vonku? Sľubila si mi to!"
Povedala Rozaly.

"Je mi zle!"

"Tak ja pridem k tebe!"

"Nie je to v poho!"

"Nie nechod zachvilku pride moja mama!"

"Tak Ok."
A

Rozaly zložila mobil.

Na ďalši deň. Rano.

Rozaliina sestra a jej rodicia sedeli na gauci. Rozaly sa spitala co sa deje. Jej mama je povedala nech sa posadi. Rozaly sa spitala co sa deje este raz. Sestra na ňu skricala sadni si. Rozaly hnet reagovala a skricala ja si nechcem sadnut a zrazu jej mama zacala hovorit..

Tika sa to Kristy...!
Povedala jej mama.

Čo sa jej stalo?!
Povedala Rozaly.

Ona je mrtva!
Odpovedala jej mama.

Nie nie nie nieeee!
T

o nieje mozneee, to je moja chyba!. Kričala Rozaly. Ale nie nieje! Ukľudňovala ju mama. Ale je. Povedadala Rozaly.

Na ďalší deň.

Rozaly, uz poď! Kričal Rizalin otec. Už idem! odpovedala. Nastupila do auta. Išli to Kristineho domu. Keď vošli dnu Rozlyine oči boli cele zaplakane. Uprimnu sustrasť povedala Rozaly Kristyinej mame. V tom do dveri vošiel Josh. Josh bol Kristyin priateľ. Rozaly sa rozbehla za Joshom a objala ho a rozplakla sa. A povedala mu je mi to tak ľúto. Kristyina mama zakričala na Rozaly. Rozaly odisla od Josha a išla k nej. Ano povedala Rozaly. Tato krabica (box) patrila Kristy a myslim ze ju budes potrabovat. Poďakovala som.

Tak toto je ďalšia časť. Ďakujem za vote v minulej časti. Ďakujem.

OuijaWhere stories live. Discover now