6.časť

45 3 0
                                    

Stalo sa to ze:

Si to ti Kristy?

Nie

Kto si?

Zacalo blikat svetlo. Zhaslo uplne. Zapla sa elektrika v celom dome. Rozhodli sme sa ze sa rozlucime a nechame to tak. Tento duch sa nam nepozdaval. Lebo bol velmi divny. Ked Josh sa pozeral do zrkadla. Nieco ho strcilo do zrkadla zranil si hlavu. Ale nie ako velmi.. Rozaly sa rohodla ze sa pozrie cez sklicko ktore bolo na trojuholniku. Strasne zakricala. Videla tam ako Kristy sedi na stolicke a ma zaviazane usta. Ma ich ako ako keby zašite. A vedla nej stala stara zena. Raz tam bola a raz nie. Pozrela sa dolava... Doprava... Pozrela sa rovno a uvidela ju uplne blizko mala otvorene usta. Kricala... Hoci my sme ju nevideli ale poculi sme ju ako krici. Bali sme sa. Lebo Kristy plakala. A ukazovala nam nech ideme preč. Rychle sme sa rozbehly ale dvere sa nam zatvorili pred nosom. Josh spanikaril a preto buchal do dveri nech sa otvoria, kričal. V kuchyni sa zapol plyn. Zapalil sa. Potom si Rozaly spomenula na to ze v kuchyni su druhe dvere. Rozbehli sme sa tam. Stihli ich otvorit. Co najrychlejsie sa rozbehly von. V dome sa zhaslo. Zase tam vsetko nechali uz sa potom nechceli vracat. Ked to patrilo do tohto domu tak to aj tam ostane. Povedali si. ,,Asi to tak ma bit!".

Večer 21:00

Mia si isla umyt zuby. Potom pouzila zubnu nit. Ako si cistila zuby s zubnou nitou pozerala sa dozrklada. V tom okamiho ako mrkla videla v zrkadle seba ako drzi nie zubnu nit ale nit. Ktprou mala zasite ústa. Zacala kricat no vsak nemohla mala zaviazane usta. Z umyvadla zacala pretekat voda. Nadvyhlo ju to nas zem. Bola vo vzduchu. ZOMRELA. Bola mrtva. Jej kamarati sa to dozvedeli az na druhy den. Na Rozaly boli vsetci na nu nastvaty. Mysle si ze kazdy z nich postupne zomrie a to kvoli nej. Lebo to bol jej napad ist vyvolat jej ducha. Rozaly sa rozhodla ze...

Tak to je pokracovanie 6.časti.
Dufam ze sa vam pacila a prepacte ze som nepisala dalsie casti. Ale uz budem pokracovat.






OuijaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora