Rychlo sme vsetci utiekli domov. Keď sme dosli domov nic sa nedialo. Len sme boli velmi aleze velmivystraseny. Nevedeli sme co to bolo. No na druhy den sa stalo nieco divne ale ze velmi divne. Ako prve sa nieco stalo mne. Ja a sestra sme boli na notebooku. Pisali sme sloh do skoly. Zrazu nam tam napisalo HI FRIENDS. Zliakli sme sa ale nebrali sme to nieako vazne pokracovali sme dalej. Ako druhemu sa stalonieco divne Joshovi. Ked cital knihu. Knihu mal polozenu na stoliku. Ked zodvihol knihu na stoliku bolo vyrite HI FRIENDS. Tretiemu Sajmonovi sa stalo to. Ked isiel na bicykli domov isiel svojou skratkou pod most. (Minitunel) Pocul divny zvuk, tak zosadol z bicykla. Bicykel polozil na zem. Isiel pomaly blizsie a blizsie. Zrazu vybehla zena ktora behala. Zlakol sa. Pozrel sa na lavo. A tam pisalo HI FRIENDS napisane kriedou. Ta krieda bola na zemi. Ako dalsia stvrtabola Mia. Vtedy bola v praci. Odchadzala z prace sef na nu zakrical nech zobere so sebou smetie. Ked ze isla vzadnym vchodom. Kde mala zaparkovane auto. Smetie vyhodila. Pozerala sa na ruky v ktorych mala kluce. Hladala ten spravny kluc od!auta. No ked sa pozrela do skla na aute. Bolomtamnapisane HI FRIENDS. A presla cez to taka ruka. Zlakla sa. Odskocila. A vsak ked otvorila dvere. Nebolo tam nic. Zase smr sa vsetci stretli na jednom mieste bolo to v parku ak minule. Vsetci sme si vyrozpravali co sa nam udialo. Rozhodli sme sa ze pojdeme spat do toho domu. A ze pozrieme sa ci tamje sete ta doska a ak ano tak musime sa rozlucit. Inak bude este horsie. Pojdeme vecer. Stretneme sa tu o 3 hodinky. Povedal Sajmon.
O 3 hod.
Stojime pred domom. Pomaly vchadzame do dvere jeden po druhom. Zasvietili sme svetla videly sme dosku na stole. Trojuholnik bol na zemi. Sadli sme zas za stol. Rozaly zacala hovorit pravidla. Spitali sme saze ci tu je Kristy. Odpoved bola ANO. Zas jej dali kontrolnu otazku. Odpovedala dobre. No ale zrazu sa nieco stalo velmi ale ze velmi nieco zleee....
Taaaak toto je koniec 5časti. Dufam ze sa vam pacila. Ak nie tak ma to mrzi ani nie no ale co. Sorry za gramatiku. Mne nejde o gramatiku ale o dej tohto pribehu.