4.časť

66 4 0
                                    

Keď sme došli domov otvorila som tu krabicu. Ako prve som tam videla fotky nas dvoch. Ako dalsia vec tam bola USB. Bol to maly tucniak. Zapla som notebook. A vlozila som USB do notebooku. Boli tam videa. Ako prve video. Bolo ako sme my dve isli na maturitu. Mali sme na sebe krasne saty vtedy sme sa fotili. Ako druhe video bolo o tom ako upratovala v pivnici. Na videu ukazovala dosku. Tu dosku co sme hrali ked sme boli este male. Robila si z toho srandu. Začala hrat hru sama. Na posteli. V tom okahimu sa vypol cely notebook. Hnet som zavolala Joshovi, mojej a Kristinej kamratke Mii a mojmu najkamaratovi Sajmonovi. Aj tak som to musela aj povedat sestre.Presvedcila som ich abz sme pomocou tej dosky. Isli sme do jeho domu. Dohodli sme sa ze zajtra sa stratneme v parku.

Na dalsi den

Vsetci sme sa stretli v parku. Isli sme k jej domu. Jej rodicia sa odstahovali. Takze dom bol opusteni. No ale zistili sme ze sa nemame ako dostat dnu. No Josh dostal napad. On ma kluc zo vzadneho vhcodu domu. Lebo ked isiel k nej domu po tajme mal kluce. Vosli sme dnu. Tak trochusme mali strach bolo tam take ticho. Zapli sme vsetky baterky ktore sme mali pri sebe. Dali sme ich na stol sadli sme si polozila som dosku na stol. Polozili sme vstci ruky na trojuholnik a zacali sme vsetci hovorit tuvetu ako vzdy. Zacali sme davat otazky.

Kristy si tu?

Ano

Si to vazne ty?

Ano

Dajte jej otazku ktoru vieme iba mi a ona. Josh dal otazku:

Ked sme isli spolu dvaja na nase tajne miesto na tu vezu. Co som ti odpovedal Ano alebo Nie ty uz vies na aku otazku.
No tak co som ti povedal iba ja sam do tvojho ucha.

Ano

To nieje ona nikdy sme neboli na vezi. A nikdy som sa jej nic nepital. Toto nieje Kristy.

UTEKAJTE IHNET

Zrazu tak rychle zacal ist trojuholnik. Nestihali sme ani citat ale precitali sme to. Nepochopilisme to. Zacali preblikovat svetla. Zlakli sme sa lebo sme videli tvar starej zeny ktora kricala. Rychle sme vybehli von. Doska a trojuholnik zostal dnu. Nerozlucili sme sa.

Tak toto je dalsia cast. Dufam ze savm pacila viem ze nebola dlho dalsia ale je uz tu. caawww a SORRY gramatiku...

OuijaWhere stories live. Discover now