UPoprosila sovoju sestru aby isla s nou do stareho domu. Sestra suhlasila ale mala jednu podmienku. Ked pojde prec z domu tak to nepovie rodicom. Rozaly suhlasila. Isli tam vecer ked ich rodicia boli prec. Zobrali si so sebou vak a isli. Stali pred domom. Pomaly vosli do domu bolo ticho pomaly isli krok po kroku. Otvotili dvere do pivnici. Isli po schodoch pomaly dole. Za nimi sa zatvorili dvere. Ale aj tak isli dalej. V stene ktora bola drevena bola diera Rozalyna sestra isla blisie a blisia az ju nieco stiajlo dole. Rozaly zacala kricat. Videla deku a pod tou dekou bolo telo. A mala zaviazane usta. Ale dole bola aj ta hra. So sebou mala aj noznice roztrihla jej usa. Ked jej rozrihla tie usta tak zrazu zanel velmi velmi velky krik. Myslela si ze uz bolo po vsetkom, ale nebolo. Isla hore schodami k krebu aby zhorela ta doska(hra). Este predtim sa radsej rozlucila. Dala ruku na tu dosku a zrazu ju chytilozatu ruku nieco zlakla sa. Bola ta mrtvola ktorej rozstrila usta ktore mala presite. Klacala na zemi a oprotinej ta mrtvola ktora zila. Drzalimspolu ten trojuholnik. Rozaly chcela dat Good bay ale ta mrtvola je tlacila ruku dole prec z dosky. Ale okolo Rozaly si klakla Kristy usmiala sa na Rozaly a potom sa pozrela na mrtvolu. Opreli sa do dtoho snazili sa porazit mrtvolu. Mali tesne ruku z dosky vonku. Uz len trosku a bola by rukz s trojuholnikom von z dosky(hry). Ale Rozaly s Kristy to dokazali. Porazili ju dali trojuholnik na Good Bay. Doska zhorela. No ale Kristy a mpta mrtvola zmizla tiez. Pocula ako niekto krici jej meno bola to jej sestra.
O deň potom....
V škole to vyrozpravala svojim byvalim kamaratom. Uverili jej. Uverili tomu ze uz tam nic nieje. Vratila som domv z školy hodila tasku na chdbu isla hore do svojej izby. V sestrinej izbe boli otvorene dvere nakukla tam. Bola tam. Vydichla si. Otvorila dvere do svojej izby isla sa prezliest otvirla svoju skrinu a bola tam....
Tak toto je koniec mojej knihy. Tejto časti. A este sa rozhodnem ci budem pokracovat dakujem za vsetku podporu.