פרולוג

241 14 4
                                    

"אורברוס,הנחש בעל שני הראשים שבולע את זנבו. הוא המפיח חיים במוות ומוות בחיים,סמל הנצח והאין סוף"

מאז היה ילד קטן ידע איקואו שיום יבוא ויאלץ להתמודד עם החיים המפחידים מחוץ לדלת בית היתומים ולמצוא את דרכו בעצמו. אבל הוא לא פחד, כי ידע שלעולם לא באמת יהיה לבד. למרות היותו הילד החדש שאר הילדים היו נחמדים וקבלו אותו בשמחה אל משפחתו החדשה. כולם חוץ מאחד, הזאב הבודד של 'מארובה', טאטסויה. הוא נהג להקניט את איקואו שהיה רגיש ובכה מכל דבר וכעס עליו שהוא לא מסוגל להתמודד עם שום דבר לבד. ולמרות זאת,לא היה מישהו קרוב יותר אליו מטאטסויה, לפעמים זה הרגיש כאילו היו רק שלושתם בעולם, איקואו,טאטסויה ויוקו סנסיי, מנהלת בית היתומים. זה יכול היה להמשך לנצח אלמלא אותו לילה נוראי בוא התעורר איקואו לשמע יריה. הוא ירד במדרגות המובילים אל חדר השינה בקומה השנייה ומיהר אל החצר שם הייתה יוקו מוטלת על הדשא בשלולית דם וארבעה גברים לבושים שחור בורחים במהירות. טאטסויה הגיע זמן קצר אחריו, הגשם החל לשטוף הכל. שני הילדים נשארו בוכיים לצד מורתם האהובה גם שהמשטרה הגיעה והחליטה לטייח את המקרה. 'מארובה ' נסגר והילדים התפזרו למקומות שונים. אך השניים סרבו לקבל את מה שקרה, הם נשבעו לקחת את החוק לידיהם ולמצוא את האשמים במותה של יוקו סנסיי. עשרים שנה לאחר מכן ריוזאקי איקואו, הוא בלש במחלקה השנייה של שינגוקו, טיפוס קופצני ומגושם שקל להלחיץ אותו ונתון לחסדיה של שותפתו הקשוחה והדומיננטית, היבנו מיזוקי. אלה שהכול העמדת פנים. איקואו מסתיר את עברו הכואב משותפתו וחבריו לתחנה ויחד איתו את קשר החברות העמוק שלו עם דאנו טאטסויה, המשפחה היחידה שלו מבית היתומים ומי שבמרוצת השנים הפך חבר יאקוזה. עד שיום אחד, איקואו מבחין בשינוי מוזר שחל בהתנהגותו של טאטסויה. שינוי אותו לא יכל להסביר אבל זעק אליו רק דבר אחד, צרות.

המשך יבוא...


הפכים נמשכיםWhere stories live. Discover now